کد خبر : 2998
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۳۵

خودداری پاکبانان از جمع آوری زباله های عفونی عادی نشده در تبریز

خودداری پاکبانان از جمع آوری زباله های عفونی عادی نشده در تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: پسماند های عفونی یکی از عوامل ایجاد بیماری برای پاکبانان این سازمان است که با دستوری که به همه پاکبانان داده شده است با دیدن پسماند های پزشکی باید از آنها دوری کنند. به گزارش نگاه، علیرضا اصغری در گفت و گویی  گفت: پسماند های عفونی یکی از عوامل ایجاد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: پسماند های عفونی یکی از عوامل ایجاد بیماری برای پاکبانان این سازمان است که با دستوری که به همه پاکبانان داده شده است با دیدن پسماند های پزشکی باید از آنها دوری کنند.

به گزارش نگاه، علیرضا اصغری در گفت و گویی  گفت: پسماند های عفونی یکی از عوامل ایجاد بیماری برای پاکبانان این سازمان است که با دستوری که به همه پاکبانان داده شده است با دیدن پسماند های پزشکی باید از آنها دوری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقرار باکس های مخصوص پسماند های پزشکی در تمام بیمارستان های استان باید این زباله های عفونی از دیگر پسماند های جداسازی شود تا باعث ایجاد بیماری برای پاکبانان زحمت کش نشود.

مدیرعامل سازمان پسماند های شهرداری تبریز گفت: با توجه به خطر ابتلای بیماری برای پاکبانان استان همه این عزیزان با چکاپ های پزشکی و آزمایشات مختلف مورد بررسی قرار گرفتند تا از اگر کسی از طریق پسماند های عفونی به بیماری مبتلا شده است سریعا از آن جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پسماند های شهرداری تبریز طی ارسال نامه ای به معاونین خدمات شهری شهرداری مناطق دوازده گانه شهر تبریز از آنها خواست به موضوع ساماندهی و پاکسازی پسماند های پزشکی از باکس های زباله هر چه سریعتر رسیدگی شود.

علیرضا اصغری گفت: تلاش سازمان پسماند شهرداری تبریز پاکیزگی شهر است که باید در این زمینه همه مردم و سازمان ها کمک کنند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 8 =