کد خبر : 4662
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

خبر وحشتناک برای تراکتورسازان

خبر وحشتناک برای تراکتورسازان

مدافع تیم تراکتورسازی در بازی روز گذشته این تیم دچار مصدومیت شدید شده ‌‌و قادر به همراهی تیمش در چند ماه آینده نخواهد بود. به گزارش نگاه به نقل از فارس، روز گذشته تیم تراکتورسازی در دومین بازی دوستانه خود در اردوی تهران به مصاف تیم ملی امید ایران رفته و در نهایت بازی را با

مدافع تیم تراکتورسازی در بازی روز گذشته این تیم دچار مصدومیت شدید شده ‌‌و قادر به همراهی تیمش در چند ماه آینده نخواهد بود.

به گزارش نگاه به نقل از فارس، روز گذشته تیم تراکتورسازی در دومین بازی دوستانه خود در اردوی تهران به مصاف تیم ملی امید ایران رفته و در نهایت بازی را با ۳ گل واگذار کرد.

در این دیدار هادی محمدی مدافع تیم تراکتورسازی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

MRI  گرفته شده از زانوی محمدی نشان می‌دهد که وی رباط پاره کرده که دوری چند ماهه از فوتبال را برای این بازیکن به دنبال خواهد داشت.

حالا یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی با کوهی از مشکلات، یک مدافع خود که سابقه بازی در لیگ برتر را داشت، از دست داد.

تیم تراکتورسازی به دلیل محرومیت فیفا قادر به گرفتن بازیکن جدید نبوده و باید از بازیکنان فصل گذشته خود و یا بازیکنان تیم‌های پایه‌اش استفاده کند.

در اولین بازی تدارکاتی تراکتورسازی در تهران نیز محمد‌امین بهرامی دروازه‌بان دوم این تیم به دلیل برخورد با بازیکن حریف در اواخر بازی بی‌هوش شده و یک شب را در بیمارستان سپری کرده بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =