کد خبر : 6596
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۶

خانه هنرمندان تبریز مرمت می شود

خانه هنرمندان تبریز مرمت می شود

حسین آذرنیا مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از مرمت خانه هنرمندان خبر داده و تاکید کرد که همزمان با مرمت خانه هنرمندان تبریز برنامه های این خانه ادامه داشته و هیچ وقفه ای در برنامه های این خانه ایجاد نخواهد شد. به گزارش نگاه، تیزپاز شهردار منطقه تاریخی فرهنگی تبریز در بازدید

حسین آذرنیا مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از مرمت خانه هنرمندان خبر داده و تاکید کرد که همزمان با مرمت خانه هنرمندان تبریز برنامه های این خانه ادامه داشته و هیچ وقفه ای در برنامه های این خانه ایجاد نخواهد شد.

به گزارش نگاه، تیزپاز شهردار منطقه تاریخی فرهنگی تبریز در بازدید از خانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، بر حمایت هرچه بیشتر از تلاشگران این عرصه تاکید کرده و گفت: تلاش برای توسعه فضای فرهنگی اولویت غیرقابل انکار تلاشگران شهرداری به خصوص در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز است.

شهردار منطقه ۸ تبریز با ابراز خرسندی از واقع شدن خانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در محدوده شهرداری منطقه ۸کرده و گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز این آمادگی خود را دارد که برای هر گونه همکاری در جهت تجهیز سخت افزاری و همچنین مرمت و بازسازی این بنای ارزشمند اقدام نماید تا خانه هنرمندان تبریز، با شکل و شمایلی هرچه بهتر و آماده تر پذیرای خیل علاقه مندان به فعالیتهای فرهنگی و هنری باشد.

تیزپاز ضمن تمجید از تلاش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برای گسترش فعالیتهای تخصصی فرهنگی و هنری در این مکان، تصریح کرد: مرمت و احیای فیزیکی خانه تاریخی ختایی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

وی با تاکید بر نقش بی بدیل فرهنگ در توسعه جامعه، ابراز امیدواری نمود با همراهی هرچه بیشتر خانواده بزرگ شهرداری تبریز با اقدامات فرهنگی، شاهد اثرگذاری و جریان سازی هرچه بیشتر این تلاشها باشیم.

وی تصریح کرد: این خانه زیبا با کاربری فرهنگی و هنری خود توانسته منشا خدمات بسیاری باشد و بی تردید این روند پس از این نیز استمرار و گسترش خواهد داشت.

شهردار منطقه تاریخی فرهنگی تبریز در خاتمه از تلاشهای گسترده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در سطح شهر و همراه نمودن اقشار مختلف شهروندان با تلاشهای این خانواده بزرگ به زبان هنر قدردانی نمود.

همچنین مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حاشیه این بازدید، ابراز امیدواری نمود با تجهیز مجموعه خانه هنرمندان سازمان شاهد برگزاری هرچه بهتر و بیشتر برنامه های فرهنگی و هنری در این مکان باشیم.

حسین آذرنیا با قدردانی از مساعدت شهردار منطقه تاریخی فرهنگی تبریز در مرمت خانه هنرمندان تصریح کرد: ترتیبی داده می شود تمام فعالیتهای جاری این خانه همزمان با انجام پروژه مرمتی در مسیر معمول خود ادامه داشته و با این تمهیدات خللی در برگزاری هیچ یک از برنامه های خانه ایجاد نخواهد شد.

وی در خاتمه از اهالی فرهنگ و هنر شهر دعوت نمود تا با همراهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گامهایی ارزشمندی را در عرصه فرهنگ و هنر شهر تبریز ،جهت توسعه شهر بردارند.

گفتنی است خانه تاریخی ختایی واقع در چهارراه باغشمال کوچه حاج رضا، پس از تبدیل شدن به مجموعه خانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز فعالیت گسترده ای در برگزاری برنامه های مختلف و بهره گیری از همراهی هنرمندان شهر داشته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =