کد خبر : 20952
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۴۹

حوادث اخیر کشور یک سناریوی آمریکایی در جهت براندازی بود

حوادث اخیر کشور یک سناریوی آمریکایی در جهت براندازی بود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهردر مجلس گفت: اعتراضات اخیر در موضوع بنزین که با مداخله عوامل خارجی همراه شد، با هدف ضربه زدن به نظام و از پیش طراحی شده بود. به گزارش سهند «محمداسماعیل سعیدی» امروز در آئین رونمایی از آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان در تبریز با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهردر مجلس گفت: اعتراضات اخیر در موضوع بنزین که با مداخله عوامل خارجی همراه شد، با هدف ضربه زدن به نظام و از پیش طراحی شده بود.

به گزارش سهند «محمداسماعیل سعیدی» امروز در آئین رونمایی از آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان در تبریز با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: ۴۰ سال است که روی پای خودمان ایستاده ایم و این موضوع خوشایند دشمنان انقلاب نیست و به هر قیمت به دنبال زمین زدن این نهضت هستند. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتفاقات و اعتراضات اخیر در موضوع بنزین که با مداخله عوامل خارجی همراه شد، با هدف ضربه زدن به نظام و از پیش طراحی شده بود. 

وی افزود: برخی از دولتمردان کشورهای همسایه پیش از این حوادث، نسبت به کشانده شدن اعتراضات خیابانی در کشورهایی مثل عراق به کشورمان سخنانی به میان آورده بودند که یک سناریوی آمریکایی برای به آشوب کشیدن ایران بوده است.    

سعیدی خاطرنشان کرد: آمریکا در عراق علیه ایران نیرو تربیت می کند و موضوع بنزین در داخل ایران نیز محملی شده برای اجرای برنامه های ضد ایرانی از پیش طراحی و سازماندهی شده تا شاید بتوانند اهداف شوم خود را عملیاتی کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: استکبار از فضای انتقادات مردم سوء استفاده کرد، اما مردم با روحیه شهادت طلبی به میدان آمدند و بار دیگر درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب دادند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست اندرکاران تولید این آلبوم صوتی اظهار داشت: باید گنجینه های جنگ را استخراج کنیم و در انتقال فرهنگ و اررزش های دفاع مقدس به نسل کنونی از آن کمک بگیریم. 

سعیدی گفت: رونمایی از آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان گامی برای آغاز این راه است، زیرا دفاع مقدس سوژه های فراوانی برای پرورش و تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری دارد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =