کد خبر : 29087
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

جوانی و تخصص دو مولفه انتصاب‌های اخیر شهرداری

جوانی و تخصص دو مولفه انتصاب‌های اخیر شهرداری

با روی کارآمدن شورای اسلامی ششم شهر تبریز، شهرداری تبریز دوره تغییر و تحول را تجربه می‌کند.

با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر ضرورت روی کار آمدن جوانان متخصص و انقلابی که دارای روحیه‌ای جهادی برای خدمت به مردم باشند تاکید کرده است، در این دوره از مدیریت شهر در کنار پیشکسوتان عرصه‌های مدیریتی، جوانان نیز به شکلی ویژه مورد توجه قرار گرفته‌اند و در این راستا به کارگیری نیروهای جدید و جوان در رده‌های مدیریتی در دستور کار شهردار تبریز قرار گرفته است.
در تغییرات مدیریتی اخیر شهرداری تبریز، سه انتصاب با رویکرد جوانگرایی و تخصص‌محوری صورت گرفت و مهدی قنبروند به عنوان سرپرست اداره کل حوزه شهردار، وحید نواداد به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک و محمدرضا کاظمی به عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری تبریز کار خود را آغاز کردند.
وحید نواداد متولد سال ۱۳۶۰  که در راس سیستم مدیریتی حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز قرار گرفته، به عنوان جوانی موفق، سوابق درخشانی در کارنامه دارد.
 با توجه به اینکه او از دهه هشتاد به عنوان کارشناس حمل و نقل در شهرداری تبریز فعالیت تخصصی خود را آغاز کرده و در جایگاه‌های مختلف از جمله هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند، هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور پردازش ترافیک پارس، جامعه مهندسین حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی قرار گرفته، از جمله جوانان متخصص در حوزه حمل و نقل به شمار می‌آید که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولی شگرف در حوزه حمل و نقل باشیم.
همچنین محمدرضا کاظمی متولد سال ۱۳۵۸ از جمله نیروهای متخصص شهرداری تبریز در حوزه فناوری است که تحصیلات مرتبط با این حوزه دارد و کارشناس مهندسی نرم‌افزار و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک است.
او مسئولیت سیستم اختصاصی شهرداری تبریز، مسئولیت سایت کامپیوتری شهرداری منطقه ۲ و مدیریت فناوری و اطلاعات شهرداری مرکز را در کارنامه دارد.
انتصاب کاظمی به عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز به لحاظ به کارگیری یک جوان متخصص در رده مدیریتی ارشد، با استقبال همکاران حوزه فناوری شهرداری همراه شد.
مهدی قنبروند نیز متولد سال ۱۳۵۸ از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای تبریز و کارشناس ارشد جامعه‌شناسی است که در بین اهالی فرهنگ و رسانه به عنوان فردی متخصص و کارآمد شناخته می‌شود و در جایگاه‌های مختلف از جمله مشاور شهردار، مدیر روابط عمومی شورا، مسئول دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان توانسته موثر واقع شود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + هفت =