کد خبر : 4929
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۱

جواب همه بدخواهان را می دهیم

جواب همه بدخواهان را می دهیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: می دانم تیم تراکتور دشمنانی دارد ولی ما با کار و تلاش زیاد و کسب نتایج خوب جواب تمام بد خواهان را خواهیم داد. به گزارش  نگاه به نقل از ایرنا، یحیی گل محمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور سازی و پرسپولیس در جمع

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: می دانم تیم تراکتور دشمنانی دارد ولی ما با کار و تلاش زیاد و کسب نتایج خوب جواب تمام بد خواهان را خواهیم داد.

به گزارش  نگاه به نقل از ایرنا، یحیی گل محمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور سازی و پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود: همیشه بازی تراکتور و پرسپولیس بازی خوبی از آب در می آید و امیدوارم بازی فردا با کیفیت و تماشاگر پسند باشد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: هادی محمدی و سینا عشوری را بدلیل مصدومیت در بازی فردا دراختیار نداریم، لذا تغییراتی در تیم دادیم تا نتیجه بازی هفته قبل را با انگیزه بالای بازیکنان جبران کنیم.
وی تشریح کرد: تیم حریف قهرمان فصل قبل بود و این فصل نیز نسبت به قبل تیم شان را تقویت کردند و ما نیز روی حضور هواداران پرشور تبریزی حساب کردیم تا به عنوان یار دوازدهم تیم خودشان را تشویق کنند.
وی یادآور شد: بازیکنان تیم تراکتورسازی نیز باید لیاقت شان را نشان دهند و این مستلزم گذر زمان است تا باهم هماهنگ شوند.
سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار کرد: ما این فصل را با مشکل شروع کردیم ولی تلاش خودمان را می کنیم تا به لطف خدا نتیجه مطلوب را کسب کنیم و با حل مشکلات باشگاه و تیم تراکتورسازی امیدواریم در نیم فصل دوم از بازیکنان جدید بهره ببریم.
وی در مورد دروازه بان تیم تراکتورسازی اظهار کرد: ما به ایشان اعتماد داریم و امیدواریم فصل خوبی را پشت سر بگذارد و این فرصت مناسبی است که خودش را نشان دهد.
گل محمدی اضافه کرد: در همه بازیها چیزی که مهم می باشد این است که گل نخوریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم که برای این کار باید هواس مان را جمع کرده و با تمرکز بالایی بازی کنیم.
وی در مورد شایعاتی که در زمان نبودنش درکنار تیم توسط رسانه ها ایجاد شده بود، گفت: غیبت چند روزه بنده بدلیل حضور در کلاس حرفه ای ۱۰ روزه بود که هنوز هم ادامه دارد و عدم شرکت در کلاس مذکور باعث می شد که نتوانم در مسابقات آسیایی روی صندلی بشینم، در ضمن این زمان مصادف با استراحت تیم بود.
برانکو برانکویچ، سرمربی تیم پرسپولیس بدلیل تاخیر در پرواز نتوانست در این نشست رسانه ای حضور یابد.
گفتنی است دیدار دو تیم تراکتور سازی وپرسپولیس از هفته دوم لیگ برترهفدهم فردا پنجشنبه دوازدهم مرداد درورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =