کد خبر : 28157
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

جلسات رای اعتماد به وزیران تجربه ارزشمندی را برجا گذاشت

جلسات رای اعتماد به وزیران تجربه ارزشمندی را برجا گذاشت

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و مسوول میز اعتماد مجلس گفت: جلسات رای اعتماد در فضایی آرام و فشرده برگزار شد که این دوره، تجربه ارزشمندی در شیوه برگزاری جلسات و دیدارهای چهره‌ به‌ چهره نمایندگان و وزرای پیشنهادی است.

به گزارش نگاه، روح الله متفکرآزاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، رای اعتماد بالا به وزرا را نشان از همراهی مجلس با دولت دانست و اظهار کرد: مجلس برای رفع مشکلات مردم، خواست تا دولت قوی با رای بالا شکل یابد.
وی با تاکید بر اینکه مجلس همان طور که رای بالایی داد، نظارت جدی و قوی بر اقدامات دولت سیزدهم خواهد داشت، گفت: مجلس و دولت باید با همکاری و همراهی، مشکلات کشور را با اولویت سلامت، اقتصاد و معیشت رفع کنند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پاسخ به سوالی در مورد شفافیت آرای خود به کابینه پیشنهادی، اظهار کرد: قبلا رای خود را از طریق صفحه شخصی خود منتشر می‌کردم البته که رای بنده به وزرای پیشنهادی مطابق با رای و خرد جمعی مجلس بوده است.
متفکرآزاد یادآور شد: رای ام به کابینه پیشنهادی همان رای مجلس است.
وی همچنین در پاسخ به اینکه ترکیب وزرای دولت سیزدهم را چگونه می‌بینید،گفت: وزرایی که رای اعتماد گرفتند، کارآمد و جهادی هستند و امیدوارم با تلاش شبانه روزی و جهادی کشور را از تلاطم‌های مختلف به سلامت عبور دهند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 18 =