کد خبر : 23213
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

جذب ۱۷ هزار مددجوی جدید در کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

جذب ۱۷ هزار مددجوی جدید در کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بعد از شیوع کرونا، نزدیک به پنج هزار خانواده‌ جدید جذب کمیته‌ی امداد استان شده اند، گفت: این خانوارها در مجموع نزدیک به ۱۷ هزار نفر هستند. به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، محمد کلامی امروز در یک گفت و گوی خبری افزود: برخی از افرادی که

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بعد از شیوع کرونا، نزدیک به پنج هزار خانواده‌ جدید جذب کمیته‌ی امداد استان شده اند، گفت: این خانوارها در مجموع نزدیک به ۱۷ هزار نفر هستند.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، محمد کلامی امروز در یک گفت و گوی خبری افزود: برخی از افرادی که به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی‌توانستند از عهده‌ تامین مخارج زندگی خود بربیایند و از سویی نیز شرایط تحت پوشش قرار گرفتن را داشتند، جذب کمیته‌ی امداد استان شدند.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ کدام از مددجویان کمیته امداد استان به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند.

وی با بیان این‌که حمایت از افراد بیکار در توان کمیته امداد نیست، چرا که با محدودیت منابع و قوانین مواجه هستیم، افزود: در حال حاضر کمیته امداد براساس قانون نمی‌تواند از نیروی کاری که بیکار شده‌اند، حمایت کند.

کلامی از توزیع پک‌های بهداشتی به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان غیرمددجو خبر داد و گفت: بعد از بازگشایی سیستم بانکی به افراد نیازمندی که در مدت شیوع کرونا بیکار شده‌اند، وام‌های کارگشایی نیز اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات اعطای وام‌های کارگشایی به افراد نیازمند بیکار، گفت: وام‌های کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان و قرض الحسنه بوده که صرفا به افراد نیازمند تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خاطرنشان کرد: نزدیک به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک مالی از محل بنیاد مسکن، بین مددجویان کمیته امداد به صورت نقدی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان این‌که کمیته امداد حضور فعالی برای مقابله با بیماری کرونا داشته است، گفت: علاوه بر خدمت رسانی به مددجویان نیازمند کمیته امداد، پک‌های بهداشتی نیز بین افراد نیازمند غیر تحت پوشش توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که مددجویان کمیته امداد روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک بهداشتی تولید می‌کنند، گفت: مددجویان کمیته امداد در مراکز نیکوکاری تحت پوشش کمیته امداد علاوه بر تولید ماسک، لباس بیمارستانی و روکش‌های تخت‌های بیمارستانی را تولید و در اختیار مراکز درمان قرار می‌دهند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =