کد خبر : 36493
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۳

سرپرست بدمینتون بانوان تبریز:

قهرمانی در لیگ برتر نتیجه آمادگی بازیکنان بود

قهرمانی در لیگ برتر نتیجه آمادگی بازیکنان بود
سرپرست تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز گفت: تکرار قهرمانی برای سومین بار در رقابت های لیگ برتر نتیجه آمادگی و تلاش بازیکنان و فراهم بودن تمامی امکانات لازم بود.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا؛ مهتاب گلشن آبادی روز شنبه اظهار کرد: از روز آغاز مسابقات لیگ برتر، مجموعه تیم بر روی مسابقات و کسب نتایج لازم متمرکز و با آمادگی کامل در تک تک مسابقات حاضر شدند و در پایان با گرفتن امتیازها و نتایج لازم، جام قهرمانی را برای سومین سال متوالی بالای سر بردند.

وی خاطرنشان کرد: در تیم میلاد تبریز همه چیز جای خود بود و همه امکاناتی که برای قهرمانی یک تیم لازم است فراهم شده بود و خوشبختانه بازیکنان تیم نیز قدر این فرصت و امکانات را دانستند و قهرمانی حق آنها در این مسابقات بود.

گلشن آبادی گفت: مسابقات این فصل با حضور پنج تیم به صورت رفت و برگشت در شهرهای مختلف برگزار شد و در هفته نهم و ماقبل پایانی در تبریز از تیم مس شهر بابک میزبانی کردیم که به دلیل عدم حضور مربی و سرپرست تیم مهمان، نتیجه بازی پنج بر صفر (باخت فنی) به سود تیم ما اعلام شد و تیم میلاد تبریز قبل از برگزاری هفته دهم و پایانی، موفق به تکرار عنوان قهرمانی شدند.

وی به سطح این دوره از رقابت ها نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و همه تیم ها نسبت به فصول قبل، از سطح کیفی بهتری برخوردار بودند.

گلشن آبادی همچنین از مسئولات برگزاری مسابقات و میزبانی خوب دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها قدردانی کرد و گفت: نحوه برگزاری و برنامه ریزی مسابقات و همچنین داوری و مسائل فنی بسیار خوب بود و تیم ها مشکلی از این بابت نداشتند و متمرکز بازی ها و رقابت با حریفان بودند.

رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان با حضور پنج تیم میلاد تبریز، مس شهر بابک، شهرداری شاهرود، شهید فخار مشهد و نماینده گیلان به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم میلاد با کسب هشت برد، برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رومینا تاجیک، نسیم صفایی، یگانه کرمانی، کیانا هاشمی، فاطمه منوس خواه و آیسان زارعی (بازیکن ذخیره)، جوادی (مربی) و مهتاب گلشن آبادی (سرپرست) اعضای تیم قهرمان لیگ را تشکیل می دادند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =