کد خبر : 1075
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۴۶

تولید ۹ درصد از فرآورده‌های لبنی و گوشتی در آذربایجان‌شرقی توسط مددجویان آذری

تولید ۹ درصد از فرآورده‌های لبنی و گوشتی در آذربایجان‌شرقی توسط مددجویان آذری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: ۹ درصد از فرآورده‌های لبنی و گوشتی در استان توسط مددجویان کمیته امداد تولید می‌شود و مددجویان این نهاد سالانه ۲۲ هزار تن شیر و ۱۲ هزار تن گوشت قرمز و سفید تولید می کنند. به گزارش نگاه، غلامحسین پورمنافی، با بیان اینکه ۹ درصد از فرآورده

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: ۹ درصد از فرآورده‌های لبنی و گوشتی در استان توسط مددجویان کمیته امداد تولید می‌شود و مددجویان این نهاد سالانه ۲۲ هزار تن شیر و ۱۲ هزار تن گوشت قرمز و سفید تولید می کنند.

به گزارش نگاه، غلامحسین پورمنافی، با بیان اینکه ۹ درصد از فرآورده های لبنی و گوشتی در استان توسط مددجویان این نهاد تولید می‌شود، اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد استان سالیانه ۲۲ هزار تن شیر و ۱۲ هزار تن گوشت قرمز و سفید تولید می کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مددجویان تحت حمایت این نهاد بیش از ۲۸۲ هزار رأس دام سبک و سنگین پرورش می دهند، تاکید کرد: ۹ درصد از دام های سنگین و ۱۰ درصد از دام های سبک استان به مددجویان این نهاد اختصاص دارد.

پورمنافی ادامه داد: ارزش دام‌های موجود مددجویان تحت حمایت این نهاد بیش از ۲ هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه میزان تولیدات کشاورزی مددجویان کمیته امداد استان بیش از ۲۰ هزار تن در سال است، اظهار کرد: اکنون ۳۶۱ طرح زنبورداری در حال اجرا است و مددجویان ۴۶۰ تن عسل در سال تولید می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تصریح کرد: طی هشت ماهه امسال مددجویان قالی‌باف بیش از ۱۸ هزار متر مربع فرش و گلیم بافته‌اند که ۱۶۲ میلیارد ریال ارزش داشته است.

پورمنافی با اعلام اینکه اکنون ۳۴ هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد است، خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال ۲ هزار و ۴۹ طرح اشتغال تحت نظارت کمیته امداد استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمند سازی خانواده ها و خودکفایی مددجویان تحت حمایت است، افزود: توانمند شدن خانواده های تحت حمایت موجب خواهد شد در عرصه‌های اقتصادی قدم‌های بسیار موثری برداریم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 11 =