کد خبر : 33374
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

تولید نیروی انسانی کارآمد، نماد توسعه یافتگی هرجامعه است

تولید نیروی انسانی کارآمد، نماد توسعه یافتگی هرجامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین سرمایه هر کشور برای رشد و شکوفایی، نیروی انسانی بوده و امروز نماد توسعه یافتگی هرجامعه تولید نیروی انسانی کارآمد است.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، روز یکشنبه، ۲۳ مردادماه، در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش آموزان استان، نوجوانان حاضر در این طرح را پیشتازان عرصه معرفت دانست و افزود: با شرکت در این طرح باشکوه و ارزشمند، رفتار و منش شما در مسیر ارزش‌های اسلامی رشد پیدا خواهد کرد.
وی این دوره را فرصتی برای تربیت عبادی و اخلاقی برشمرد و خاطرنشان کرد: فرزندانی متدین و با اخلاق و عامل به دستورات دینی در این طرح پرورش می‌یابد.
وی تربیت سیاسی را یکی از حوزه‌های تربیتی مهم دانست و گفت: اهمیت این دوره به لحاظ ایجاد حس وطن دوستی گام بزرگی در تربیت سیاسی به شمار می‌آید.
آل‌هاشم به تاثیر تشکل‌های دانش آموزی در نهادینه شدن آموزش‌های دینی اشاره کرد و افزود: بسیج از لحاظ فرهنگ جاری در آن بهترین مکان برای تعلیم و تربیت دینی است.
وی ادامه داد: برگزاری طرح‌های این چنینی می‌تواند نیروهای ارزشمندی برای انقلاب و ایران تربیت کند که همان هدف دستگاه تعلیم و تربیت است.
وی بر تقویت معاونت پرورشی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیز تاکید کرد و افزود: این نهادها و تشکل‌ها می‌توانند دانش آموزان را هم از نظر اعتقادی خوب بار بیاورند و هم در مقابل دشمن نیروهای استوار و مفید قرار دهند.
امام جمعه تبریز تصریح کرد: بسیاری از اهداف و چشم اندازهای گام دوم انقلاب با شما دانش آموزان ایجاد خواهد شد.
وی تاکید کرد: خروجی طرح یاوران ولایت باید جوان مومن در تراز انقلاب اسلامی بوده و در ایجاد تمدن نوین اسلامی پیشگام باشد.
وی یادآور شد: متاسفانه در دوران کرونا این طرح به صورت مجازی برگزار شد و مسئولان نتوانستند ارتباط صمیمی و عاطفی با دانش آموزان داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نامگذاری این دوره به نام شهید همدانی را که سرباز پای کار ولایت بود بسیار خوب توصیف کرد و افزود: این شهید بزرگوار نشان داد که نباید دلبسته تعلقات دنیا بود و خالصانه در راه خدا و اسلام و ولایت قدم برداشت.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − دو =