کد خبر : 29953
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۱

توقف دراماتیک مدافع قهرمانی برابر گربه‌سیاه/ مس هدیه مقاومت را پس فرستاد!

توقف دراماتیک مدافع قهرمانی برابر گربه‌سیاه/ مس هدیه مقاومت را پس فرستاد!

جدال حساس تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر فوتسال میان مس سونگون و سن‌ایچ در تبریز با تساوی دراماتیک ۳ بر ۳ به پایان رسید.

به گزارش نگاه، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم مس سونگون ورزقان، مدافع عنوان قهرمانی عصر امروز (جمعه) از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف سن‌ایچ ساوه رفت که این دیدار حساس با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در نیمه اول این مسابقه که پایاپای دنبال می‌شد، سالار آقاپور از روی نقطه پنالتی مس سونگون را پیش انداخت و این نیمه نیز نهایتاً با همین گل به سود میزبان خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم بازهم این نماینده فوتسال آذربایجان بود که با ضربه ایستگاهی فارینها اختلاف را دو برابر کرد تا با آسودگی خاطر بیشتری به کارش در این بازی خانگی ادامه دهد.

با این وجود، سن‌ایچی‌ها در اواسط این نیمه روی بازی پاورپلی در ریباند با فرصت‌طلبی حمید رشیدی یکی از گل‌های خورده را جواب داده و به بازی برگشتند.

در ادامه، دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و در فاصله یک دقیقه و ۱۲ ثانیه به پایان بازی، در پی درگیری بازیکنان دو تیم مصطفی نعمت‌وند از مس اخراج شد که همین موضوع باعث شد تا کار برای این تیم سخت شود.

قرمزپوشان سن‌ایچ که با این اتفاق با یک بازیکن بیشتر پاورپلی کرده بودند، خیلی زود موفق شدند گل مساوی را به ثمر برسانند و وحید ندری نتیجه بازی را ۲ بر ۲ کرد.

اما خوشحالی بازیکنان سن‌ایچ دوامی‌نداشت چراکه بلافاصله شاگردان حمید بی‌غم در آنسوی میدان توسط علیرضا عسکری به گل سوم رسیدند و بار دیگر پیش افتادند.

اما این گل نیز پایان کار نبود و درحالی که حدود ۴۰ ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود و تنها چند ثانیه بعد از گل مس، تیم سن‌ایچ روی بازی پاورپلی با ضربه علی مروتی از دهانه دروازه بازهم کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی که بازی طوفانی و بسیار هیجان‌انگیز شده بود، سفیدپوشان میزبان فرصت داشتند تا گل برتری را به ثمر برسانند اما ضربه چیپ فارینها در شرایط تک به تک به بیرون رفت تا آه از نهاد مسی‌ها بلند شود.

بدین ترتیب، جدال جذاب و نفس‌گیر دو تیم با تساوی دراماتیک ۳ بر ۳ به پایان رسید و با توجه به شکست سنگین گیتی‌پسند در دیگر دیدار این هفته مقابل مقاومت، مس سونگون بهترین فرصت برای صعود به صدر جدول را از دست داد.

در جدول لیگ برتر فوتسال، مس سونگون ۳۶ امتیازی پشت سر گیتی‌پسند ۳۷ امتیاز در رده دوم باقی ماند و سن‌ایچ نیز با ۳۱ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + پانزده =