کد خبر : 37857
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

خبر خوش برای دوچرخه‌سواران؛

مس سونگون پا به رکاب می‌شود/ تیمداری ورزقانی‌ها در دوچرخه‌سواری

مس سونگون پا به رکاب می‌شود/ تیمداری ورزقانی‌ها در دوچرخه‌سواری
باشگاه مس سونگون ورزقان در آستانه عید نوروز تصمیم به تیمداری در رشته دوچرخه‌سواری گرفت.

به گزارش نگاه، بدون شک فعالیت‌های ورزشی همواره تأثیر روزافزونی در بخش‌های گوناگون زندگی انسان ازجمله بخش‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد وبر همین اساس اکثر کشورهای توسعه‌یافته نگاه ویژه‌ای بر تمامی رشته‌های ورزشی دارند و در این راستا اکثر باشگاه‌های حرفه‌ای نیز در جهت پویایی و شکوفایی ورزش و حاکمیت سلامتی و شادابی در جامعه نقشی عمده و کارساز در این زمینه‌دارند.

از قدیم‌الایام ورزش دوچرخه‌سواری آذربایجان در ایران و رکابزنان همین رشته به دلیل قُرُق جاده‌ها با بهره‌مندی و داشتن قهرمانان بسیار یکی از قطب‌های ورزش دوچرخه‌سواری در قاره پهناور آسیا با قدمتی درخشان مطرح بود.

امروزه با عنایت به بی‌تفاوتی اکثر باشگاه‌های کشورمان به مقوله تیمداری در رشته دوچرخه‌سواری به گواه برگزاری سی و پنجمین دوره و حضور حداقل تیمهای کشورمان در معتبرترین تور قاره آسیا بنام (تور ایران آذربایجان) عاملی شد تا بار دیگر باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با مدیریت رسول خطیبی و هماهنگی مستقیم با ریاست فدراسیون دکتر رسول هاشم کندی، آستین همت و همکاری و تیمداری در رشته دوچرخه‌سواری را بالا زده و بر تعداد فعالیت رشته‌های ورزشی خود افزود.

بی‌تردید با عنایت به پتانسیل منطقه و کمیت ستودنی در کنار کیفیت مطلوب، همگامی و حمایت باشگاه مس سونگون ورزقان از رشته دوچرخه‌سواری با امیدواری رکابزنان و اهالی ورزش این مرزوبوم روبرو خواهد شد.

رسول خطیبی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون در این مورد گفت: با توجه به پتانسیل ورزش دوچرخه‌سواری در آذربایجان وبی تفاوتی باشگاه‌ها و کارخانجات در تیمداری و پرداختن به این رشته، ضرورت مسئله بیشتر از هرزمان دیگر احساس می‌شد و در آستانه عید نوروز تصمیم به تیمداری در رشته دوچرخه‌سواری گرفتیم.

وی در خاتمه یادآور شد؛ امیدوارم با افزودن این رشته ورزشی به ۱۰ رشته فعال قبلی بتوانیم دین خود را به ورزش استان ادا کرده و سهمی عمده در سالم‌سازی و شادابی جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =