کد خبر : 33892
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

تملک ۶۰ درصد از واحدهای فرسوده بافت چوخورلار

تملک ۶۰ درصد از واحدهای فرسوده بافت چوخورلار

شهردار تبریز، بازآفرینی شهری را یکی از راهکارهای موثر در احیای بافت‌های تاریخی و قدیمی شهر دانست و گفت: تملک ۶۰ درصد از واحدهای فرسوده بافت چوخورلار انجام یافته و با تلاش شبانه‌روزی، طی چند ماه آتی شاهد احیای بافت فرسوده شهری در این منطقه خواهیم بود.

به گزارش نگاه آذربایجان، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: محله چوخورلار به عنوان بافت فرسوده شهری در قلب تبریز و در محدوده بازار اصلی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با حمایت شورای اسلامی شهر در احیای این منطقه، اقدامات خوبی انجام یافته و تا کنون توانسته‌ایم بالغ بر ۶۰ درصد املاک این محله را تملک کنیم.
هوشیار افزود: بازآفرینی شهری یکی از راهکارهای موثر در احیای بافت‌های تاریخی و قدیمی شهر به شمار می‌رود که بالفعل سازی پتانسیل‌های بالقوه موجود در این بافت‌ها حیات واقعی و مدنی آن را تضمین می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در مدیریت جدید شهری، حساسیت ویژه‌ای بر رویکرد بازآفرینی شهری و احیای این محلات وجود دارد و با تلاش شبانه‌روزی در پروژه چوخورلار و توافق تملک املاک باقی مانده این پروژه با مالکان، طی چند ماه آتی شاهد بر احیای بافت فرسوده شهری خواهیم بود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 14 =