کد خبر : 23195
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

تلفات حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی ۳۶ درصد کاهش یافت

تلفات حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی ۳۶ درصد کاهش یافت

 سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش ۳۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در محورهای استان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد با بیان این‌که طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین

 سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش ۳۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در محورهای استان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد با بیان این‌که طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه داشت، اظهار کرد: طی مدت اجرای طرح نوروزی، ۱۸ نفر در حوادث جاده‌ای استان جان خود را از دست داده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد کاهش یافته است.

وی اعلام کرد: در طول اجرای طرح نوروزی شاهد کاهش ۵۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

وی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح که از هشتم فروردین ماه با هدف قطع  زنجیره انتقال بیماری کرونا انجام شده است، تردد در جاده‌های استان ۶۶ درصد کاهش یافت.

سرهنگ کریمی نژاد با اشاره به اینکه امروز (۱۶ فروردین ماه)، باتوجه به این‌که بسیاری از ادارات و شهرک‌های صنعتی استان مجاز به فعالیت هستند، تردد نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: محدودیت تردد در چهار نقطه خروجی شهر از جمله تبریز- آذرشهر، تبریز_ مرند، تبریز_ خواجه و تبریز_ تهران تا ۲۳ فروردین ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =