کد خبر : 15742
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۰۴

تراکتور سند رو کرد

تراکتور سند رو کرد

انتشار سند پزشکی ایفمارک درباره مصدومیت دوسانتوس هرچند با تأخیر زیاد انجام شد، اما کار خوب و ارزشمندی از سوی باشگاه تراکتور محسوب می‌شود. انتشار این نامه می‌تواند شروع خوبی در جهت برقراری تعامل صادقانه بین باشگاه و هوادار باشد. شفافیت در جامعه امروزی اساس موفقیت هر نهادی است که با طیف وسیعی از مردم

انتشار سند پزشکی ایفمارک درباره مصدومیت دوسانتوس هرچند با تأخیر زیاد انجام شد، اما کار خوب و ارزشمندی از سوی باشگاه تراکتور محسوب می‌شود. انتشار این نامه می‌تواند شروع خوبی در جهت برقراری تعامل صادقانه بین باشگاه و هوادار باشد.

شفافیت در جامعه امروزی اساس موفقیت هر نهادی است که با طیف وسیعی از مردم سر و کار دارد. هر اندازه که اطلاع‌رسانی دقیق پیرامون فعالیت‌های یک نهاد، بیشتر باشد، به همان اندازه اعتماد عمومی و موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

باشگاه تراکتور در یک دهه اخیر، بیشترین ضربه را از عدم شفافیت و روراستی با هوادار خورده است. به همین دلیل نیز هر موردی که از سوی باشگاه مطرح می‌گردد، علیرغم صحت آن، جایی نزد افکار عمومی ندارد.

تا قبل از حضور محمدرضا زنوزی در این تیم، هیچ اعتمادی به مجموعه تراکتورسازی در بین هواداران وجود نداشت. این امر بازخورد دروغ‌ها و بی‌مسئولیتی مدیران سابق و اغلب غیرفوتبالی این مجموعه بود که نه تنها ارزشی برای مخاطبان خود قائل نبودند، بلکه با وعده و وعید و دروغ‌های شاخدار، به دنبال گذران دوران مدیریت خود بودند.

از زمان حضور زنوزی در رأس مالکیت باشگاه، و با توجه به اینکه افرادی از مدیران پیشین هنوز در باشگاه بوده و احیانا هستند، باز هم همان روال بی‌خبری، سکوت و وعده وعید را پیش گرفته بودند که نتیجه‌ای در بر نداشت.

اخیرا و در جریان مدافع برزیلی تیم، مدیران فعلی بدون اطلاع‌رسانی دقیق، مصدومیت این بازیکن را دلیلی برای دیپورت وی اعلام کردند که با برخی جنجال‌های رسانه‌ای همراه شد. به عبارتی می‌توان حدس زد که دلالان رسانه‌ای به دنبال قالب کردن دوسانتوس به تیم بودند و شاید هم ساکت الهامی قربانی این دلالان شد.

اما کار خوبی که باشگاه، با تأخیر زیاد انجام داد، انتشار نامه مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال درباره مصدومیت این بازیکن بود. ایفمارک در نامه‌‌ای به رئیس سازمان لیگ، نسبت به جراحی‌های صورت گرفته در پای دوسانتوس هشدار داده و خواستار اعلام نتیجه از سوی باشگاه شده است، که پس از بررسی گویا ایشان قادر به همراهی تیم نبوده است.

البته باشگاه بایستی مدارک بررسی‌های پزشک تیم را نیز به همراه نامه ایفمارک منتشر می‌کرد تا هوادار دقیقا در جریان جذب و دیپورت این بازیکن برزیلی قرار بگیرد و دست دلالان بازیکن و حامیان رسانه‌ای آنها نیز رو شود.

انتشار نامه پزشکی ایفمارک، می‌تواند شروع خوبی در جهت برقراری تعامل صادقانه بین باشگاه و هوادار باشد. کاری که پیش از این و در  بسیاری از موارد بایستی انجام می‌داد. هیچ مورد محرمانه‌ای  در جذب بازیکن نمی‌تواند وجود داشته باشد که باشگاه نخواهد آن را منتشر کند.

افزون بر این باشگاه با توسعه رسانه خود و برون‌رفت از تفکرات سنتی و روی آوردن به  اطلاع‌رسانی حرفه‌ای،  حتی در قالب رسانه مکتوب،  می‌تواند  ارتباط بین هوادار و مجموعه تراکتور را که پیش از این و به واسطه کج اندیشی‌های مدیران غیرفوتبالی سابق، از بین رفته بود، بهبود ببخشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =