کد خبر : 36897
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

کارشناس فوتبال: تراکتور توانایی شکست استقلال در جام حذفی را نیز دارد

کارشناس فوتبال: تراکتور توانایی شکست استقلال در جام حذفی را نیز دارد
کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: تراکتوری ها در صورتیکه همانند بازی لیگ برتر جنگنده و منطقی بازی کنند می‌توانند استقلال را در بازی جام حذفی نیز شکست دهند.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا؛ اصغر اعتباری روز سه شنبه، اظهار کرد: البته خمز باید در این بازی به بازیکنانش گوشزد کند که آنها گل اول را نخورند و تاکتیک خود را بر تیم و بازیکنان استقلال دیکته کنند.

وی با بیان اینکه انتظار از تراکتور، نمایش بازی برتر مقابل حریفان همچون بازی استقلال است، گفت: تراکتور در مصاف با استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر سرتر بود و بازیکنان این تیم با ارایه بازی پرسی و استفاده بهتر از موقعیت ها، توانستند دور رفت را با برتری مقابل یکی از تیم های خوب لیگ به پایان برسانند.

اعتباری اضافه کرد: نتیجه تمرین منظم و آمادگی بالای بازیکنان، چیزی جز برد و برتری نمی تواند باشد اما کادر فنی تراکتور باید برای تمام ۹۰ دقیقه بازی برنامه داشته باشد و صرفا به پرس بازیکنان حریفان از زمین حریف، بسنده نکند چون تیم های بزرگ نیز نمی توانند ۹۰ دقیقه پرسی بازی کنند.

وی به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی نیز اشاره کرد و گفت: تراکتور به یک مهاجم ششدانگ و یک دروازه بان مطمئن و در حد اخباری نیاز دارد و باید در این فرصت حداقل این دو بازیکن را جذب کند.

اعتباری همچنین از کادر فنی تراکتور خواست تا با حضور در تمرینات تیم های پایه به ویژه امید و انتخاب بازیکنانی که توانایی های بالایی دارند و می توانند در خدمت تیم بزرگسالان باشند، به آنها انگیزه بدهد.

وی همچنین از مدیریت تراکتور خواست تا با دادن فرصت به کادر فنی و حمایت از آنها، زمینه را برای موفقیت این تیم پرهوادار فراهم کنند چرا که تیم از نظر نفر و بازیکن مشکلی ندارد و کادر فنی نیز کار خود را بلد است و تنها به حمایت و پشتیبانی نیاز دارد.

تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با ۲۲ امتیاز از ۱۵ بازی در رده ششم جدول لیگ برتر است و پنجشنبه ۲۲ دی ماه در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در تهران به مصاف استقلال خواهد رفت.

این تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر تیم استقلال را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 2 =