کد خبر : 20163
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۵۸

تراکتور در کردستان هوادار دارد/ بازیکن ما اشتباه کرد!

تراکتور در کردستان هوادار دارد/ بازیکن ما اشتباه کرد!

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: کانال هواداری که حمله ترکیه به کردهای سوریه را تأیید کرده مورد تأیید ما نیست و از خارج کشور هدایت می‌شود. به گزارش سهند به نقل از آنا، غلامرضا صادقیان درباره کانال هواداری تراکتور که حمله ترکیه به کردهای سوریه را اقدامی درست خوانده، اظهار کرد: این کانال به هیچ عنوان مورد تأیید

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: کانال هواداری که حمله ترکیه به کردهای سوریه را تأیید کرده مورد تأیید ما نیست و از خارج کشور هدایت می‌شود.

به گزارش سهند به نقل از آنا، غلامرضا صادقیان درباره کانال هواداری تراکتور که حمله ترکیه به کردهای سوریه را اقدامی درست خوانده، اظهار کرد: این کانال به هیچ عنوان مورد تأیید باشگاه تراکتور نیست و بیرون از ایران هدایت می‌شود. هدف آن به مورد هجمه قرار دادن باشگاه تراکتور است ولی ما این کانال را تأیید نمی‌کنیم و هیچ ارتباطی به تراکتور ندارد.

وی ادامه داد: عده‌ای در تلاش هستند تا آرامش باشگاه تراکتور را زیر سؤال ببرند و ما را وارد اموری غیرورزشی کنند تا نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهیم، در حالی که باشگاه تراکتور در کردستان ایران حامی دارد و به هیچ وجه بحث قومیتی را مطرح نکرده است. تمامی دوستداران فوتبال طرفدار بازی خوب هستند و در بسیاری بازی‌های تراکتور شاهد حضور هوادارانی کُرد بوده‌ایم. به‌عنوان مثال در بازی این فصل خود برابر پرسپولیس بیش از ۵ هزار هوادار از کردستان به حمایت تیم فوتبال تراکتور آمده بودند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره انتشار پستی از سوی یکی از بازیکنان تیمش از حمله ترکیه به سوریه گفت: برخی بازیکنان سن کمی دارند و دچار اشتباهات عجیبی می‌شوند. قطعاً خود این بازیکن نیز به کار اشتباهی که انجام داده است پی برده است. من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه معتقدم مسئولیت ما توسعه ورزش است و نباید کار سیاسی انجام دهیم. تمامی سیاست‌های باشگاه تراکتور پیشرفت ورزش در ایران خواهد بود و با راه‌اندازی مدرسه فوتبال تراکتور، از مقطع ابتدایی تا دکتری دانش‌آموز و دانشجو می‌پذیریم. در برنامه‌مان این است که پس از فوتبال نیز به توسعه ورزش‌های دیگر بپردازیم.

وی تأکید کرد: باشگاه تراکتور در دنیا از لحاظ تعداد هوادار جایگاه پنجم را دارد. این موضوع نشان می‌دهد که در توسعه ورزش فوتبال موفق بوده‌ایم و با انجام بازی‌های تماشاگرپسند باعث شدیم تا هواداران بیشتر وارد ورزشگاه‌ها شوند. دو بازی آینده تراکتور در خارج از خانه است و انتظار داریم علاوه بر شبکه‌های رادیویی و آذربایجان، شبکه‌های ورزش یا شبکه سه، دیدار تراکتور را به‌صورت مستقیم پخش کنند. از وزارت ارشاد نیز می‌خواهیم برنامه فرهنگی برای پیشرفت هواداران تمامی تیم‌های ایران مهیا کند و با بخش فرهنگی باشگاه تراکتور تعامل مناسبی داشته باشد.

صادقیان با اشاره به این موضوع که حضور مارک ویلموتس برای تماشای بازی تراکتور و پارس جنوبی باعث ارتقای فوتبال تبریز و ایران شد، یادآور شد: ۱۲ مهر که در جریان لیگ برتر بازی داشتیم، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از بخش‌های مختلف باشگاه تراکتور دیدن کردند و بسیار مورد پسند او قرار گرفت. وی از انضباط مالی باشگاه تراکتور لذت برد و امیدوارم بتوانیم از پیشگامان حضور بخش خصوصی در قسمت‌های مختلف ورزش ایران باشیم تا بتوانیم جامعه را در شرایط ورزشی بهتری قرار دهیم.

وی در خصوص دیدار تیم تراکتور با استقلال که برنامه آن چندین بار دچار تغییر شد، تصریح کرد: اشتباهی از سوی سازمان لیگ و باشگاه‌های تراکتور و استقلال صورت نگرفته بود. از ۲۳ شهریور امسال برنامه کلیه رقابت‌های این فصل در اختیار ما قرار گرفته است. طبق برنامه اعلام شده، ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۱۰ آبان با استقلال دیدار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + هفده =