کد خبر : 26904
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

تراکتور با سوخت نفت به فینال و آسیا می‌رسد؟!

تراکتور با سوخت نفت به فینال و آسیا می‌رسد؟!

تراکتوری‌ها فردا در چارچوب دیداری از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف میهمان خود نفت مسجدسلیمان می‌روند.

تراکتوری‌ها فردا در چارچوب دیداری از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف میهمان خود نفت مسجدسلیمان می‌روند.

به گزارش آناج، مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور فردا (سه‌شنبه) با دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان در تبریز آغاز می‌شود که بازی دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار خواهد شد.

طبق اعلام کمیته داوران، کوپال ناظمی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت و محمدرضا منصوری، آرمان اسعدی، رضا عادل، کمیل غلامی و سعاد وفاپیشه نیز کمک‌های وی برای قضاوت این دیدار هستند.

تراکتور با سوخت نفت به دنبال فینالیست و آسیایی شدن

شاگردان ساکت الهامی پس از ناکامی در رقابت‌های لیگ برتر که در نهایت به عنوان چهارمی بسنده کردند، امیدهای خود را برای کسب سهمیه آسیایی به جام حذفی دوخته‌اند و شانس خوبی نیز دارند.

سرخ‌پوشان دیار آذربایجان در آخرین بازی خود در لیگ و در پیکار آسیایی با یک گل نتیجه را به میزبان خود فولاد خوزستان واگذار کردند و با این باخت تلخ به استقبال دیدار حساس فردا می‌آیند.

اما نفت مسجدسلیمان که تا شیوع کرونا شگفتی‌ساز لیگ برتر بود، در دوران پساکرونا کمی دچار افت شده و درنهایت با قرار گرفتن در مکان هشتم جدول به کارش در لیگ برتر خاتمه داد.

زردپوشان خوزستانی با هدایت مهدی تارتار در بازی پایانی خود در لیگ مقابل پارس جنوبی با نتیجه مشابه به برتری دست یافته و با امضای سند سقوط این تیم بوشهری راهی تبریز می‌شوند.

تیم برنده این دیدار به دیدار نهایی صعود خواهد کرد که اگر با پیروزی تراکتور همراه شود این تیم سهمیه آسیایی خود را قطعی می‌کند و این درحالی است که برای تیم بازنده آخرین بازی فصل خواهد بود.

تراکتور به شگفتی‌ساز رسید 

تراکتوری‌ها برای حضور در مرحله نیمه نهایی مسیر به مراتب راحت‌تری نسبت به حریف خود داشتند و به ترتیب تیم‌های دسته دومی پاس همدان و دسته اولی نود ارومیه و مس کرمان را مغلوب کردند.

سرخ‌پوشان ابتدا در خانه پاس به برتری ۲ بر یک رسیدند، سپس در یک دیدار نزدیک دیگر و در ضربات پنالتی میزبان خود نود ارومیه را شکست دادند و در نهایت با پیروزی پرگل خانگی از سد مس کرمان گذشتند.

در سوی دیگر میدان اما نفت مسجدسلیمان با قربانی کردن سه تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان، شهرخودرو و شاهین بوشهر در دوران طلایی این فصل خود به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی رسیده است. 

این تیم در جام حذفی کارش را با پیروزی یک بر صفر در زمین گل‌گهر استارت زد، سپس در یک دیدار خارج از خانه دیگر شهرخودرو را با همین نتیجه حذف کرد و در ادامه در زمین خود شاهین بوشهر را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

تراکتور درحالی از نفت پذیرایی می‌کند که در میزبانی خود از این تیم در لیگ توانست با یک گل به پیروزی رسیده و اولین باخت فصل را به حریف تحمیل کند و حالا باید دید که آیا در جام حذفی نیز موفق به تکرار این کار می‌شود یا خیر؟

ادامه افتخار یا شگفتی!

تراکتور با کسب یک مقام قهرمانی و سه نائب‌قهرمانی هفتمین تیم پرافتخار جام حذفی محسوب می‌شود و این درحالی است که نفت برای اولین بار به مرحله نیمه‌نهایی رسیده و به دنبال تکمیل شگفتی‌سازی خود است.

سرخ‌پوشان فوتبال آذربایحان در فصل ۹۳-۹۲ موفق شدند تنها عنوان قهرمانی خود در جام حذفی را جشن بگیرند و حالا امیدوار به فتح دوباره این جام با پنجمین راهیابی به دیدار  نهایی هستند.

در آستانه این دیدار اخبار زیادی از دو تیم منتشر شده که در تیم تراکتور به شایعه تغییرات در کادر فنی مربوط است و در تیم نفتی نیز به اوضاع بد مالی که بازیکنان این تیم را تا آستانه اعتصاب پیش برده است.

البته نماینده مسجدسلیمان علاوه بر شرایط بحرانی دو بازیکن خود را نیز به همراه نخواهد داشت و در بازی فردا در غیاب صادق صادقی و احمد الجبوری ستاره ریزنقش این فصل خود به میدان می‌رود.

افزودنی است، چهره دیگر تیم فینالیست این مسابقات در مصاف دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس که روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =