کد خبر : 37042
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

تافته جدا بافته بازهم‌ از کرمان!

آقای مسئول تراکتور! هوادار نمی‌خواهید؟

آقای مسئول تراکتور! هوادار نمی‌خواهید؟
دیدار تراکتور و گل‌گهر درحالی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد که مجوز ورود هواداران به ورزشگاه‌ها در برخی استان‌ها صادر شده است.

به گزارش نگاه، رقابت‌های لیگ برتر درحالی در دور برگشت از امروز (پنجشنبه) استارت خورد که تیم مس رفسنجان برای دومین بازی متوالی پس از دیدار جام حذفی، پذیرای تماشاگران رفسنجانی است و بازی این تیم با نساجی با حضور هواداران برگزار می‌شود.

این اتفاق درحالی است که در استان همجوار تیم نود ارومیه هم مجوز حضور تماشاگران را گرفته و در مسابقات فوتبال لیگ یک هم برخی تیم‌ها از امتیاز حضور هواداران استفاده می‌کنند.

جالب اینکه برای اولین بار تیم تراکتور اعلام کرد که هواداران خود را در بازی مقابل مس کرمان خواهد داشت که واکنش تامل برانگیز باشگاه کرمانی را در پی داشت. مسی‌ها اعتقاد داشتند که این اتفاق باید در تمامی مسابقات لیگ برتر بیافتد و یک تیم خاص نباید تافته جدا بافته باشد.

اما با حضور طرفداران رفسنجانی در ورزشگاه که البته اتفاق خوشایندی برای فوتبال کشور است به نظر تافته جدا بافته از استان کرمان و البته هم‌خانواده و هم‌ اسم باشگاه مس کرمان یعنی مس رفسنجان بوده که البته اعتراض هیچ تیمی اعم از رقبای دو بازی باطرفدار این تیم را نیز در پی نداشته است!

این اتفاقات درحالی است که بازی تراکتور با مس کرمان در لحظات آخر بنا به آلودگی‌ هوا بدون تماشاگر اعلام شد ولی گویا بعد از آن عزمی برای این اتفاق دیگر دیده نمی‌شود. بی‌شک همگان به قدرت تراکتور با هواداران پرشورش واقف‌اند و باید ببینیم بعد از اتفاقات مثبت حضور تماشاگران در شهرهای مختلف مدیران تراکتور و البته مسئولان شهری و استانی به فکر برطرف کردن این دغدغه هواداری در شهر اولین‌ها خواهند بود یا خیر؟

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 4 =