کد خبر : 36024
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

هدف دشمن به انزوا کشاندن مردم و تجزیه ایران است

هدف دشمن به انزوا کشاندن مردم و تجزیه ایران است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان­‌شرقی گفت: هدف از پدافند مردم‌محور، امیدبخشی و اعتماد، خودباوری، افزایش نشاط و امیدآفرینی و اطمینان‌بخشی در جامعه نسبت به حاکمیت از طریق افراد دلسوز و متنفذ برای جامعه است.

به گزارش نگاه، تراب محمدی صبح امروز در اولین جلسه قرارگاه پدافند مردم محور استان با تاکید بر نقش مردم در مقابله با تهدیدات دشمن و جنگ ترکیبی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم جهت آگاهی، از دستگاه‌های مسؤول خواست سواد رسانه‌ای آحاد مردم را پیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

 وی با بیان اینکه کارها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی به صورت شفاف به مردم ارائه شده و مردم توجیه شوند، افزود: در گذشته شبکه­‌های اطلاع‌رسانی خیلی خاص و محدود بودند اما الان شبکه‌های اطلاع­‌رسانی بسیار گسترده و نامحدود است و شبکه­‌های معاند با انواع و اقسام دروغ­گویی‌های مکرر نوجوانان وجوانان را به شک و شبهه می‌اندازند.

مسؤولان نگذارند مردم احساس ناامنی و نارضایتی کنند

محمدی گفت: وظیفه مسؤولان این است که نگذارند مردم احساس ناامنی و نارضایتی کنند، باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم بروکراسی اداری را کاهش داده و ایجاد امنیت و رضایتمندی مردم را در راس کارها قرار دهیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز ضمن تشریح اهمیت موضوع پدافند مردم‌محور در دستگاه‌های اجرایی، بررسی نیازهای حیاتی به همراه وظایف دستگاه‌ها در تامین نیازهای مردم را مهم تلقی کرد.

بیگ، آموزش‌های مردم‌محور را از مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه پدافندغیرعامل شمرد و خاطرنشان کرد: از حضور و فعالیت تشکل‌های مردم نهاد نیز باید در بحث آموزش حمایت شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − یک =