کد خبر : 32703
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

تبریز به استقبال گردشگران تابستانی می رود/ رسیدگی به مسائل شهری در ۳۳ محور

تبریز به استقبال گردشگران تابستانی می رود/ رسیدگی به مسائل شهری در ۳۳ محور

یعقوب هوشیار در صحن علنی شورای اسلامی تبریز به نزدیک شدن به تعطیلات تابستان و آغاز فصل گردشگری اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های ویژه به استقبال از مسافران تابستانی به کلانشهر تبریز خواهیم رفت.

به گزارش نگاه، شهردار تبریز با بیان اینکه این برنامه ریزی ها در ۳۳ محور گردشگری، صورت خواهد گرفت، افزود: شهرداری با هدف ساماندهی وضعیت معابر، پارک ها، خدمات گردشگری و… در نقاط مختلف شهر به استقبال گردشگران می رود.
شهردار تبریز در ادامه به جزئیات این ۳۳ محور اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد مراکز اطلاع رسانی در ورودی این کلانشهر، راه اندازی تاکسی از من بپرس و  اتوبوس تبریز گردی در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز و ارائه خدمات به گردشگران.
وی اضافه کرد: رسیدگی به مساجد جهت اسکان گردشگران، رسیدگی به سرویس های بهداشتی، رسیدگی به روشنایی پارک ها و ایجاد شرایط اسکان، ایجاد مراکز اطلاع رسانی در فرودگاه و راه اهن و ترمینال اتوبوس، احیا آبنمای پارک ها، رسیدگی و امادگی پارک ائل گلی و مقبره الشعرا و عمارت شهرداری، ایجاد کارواش رایگان برای خودرو های مسافر، پاکسازی روزانه پارک مسافر و رسیدگی به وسایل بازی پارک از دیگر برنامه های شهرداری برای آمادگی استقبال از گردشگران خواهد بود.
هوشیار به لزوم زیباسازی و رسیدگی به فضای ورودی شهری تبریز نیز اشاره کرد و گفت: جمع اوری نخاله ها رها شده در ورودی شهر، ساماندهی باکس های زباله نیز در اولویت قرار دارد.
وی نشاط اجتماعی و برنامه های فرهنگی هنری را برای ایجاد فضای شاد در این کلانشهر نیز لازم دانست و گفت: راه اندازی کمپ عشایر ، اجرای موسیقی زنده، اجرای جنگ شادی نیز جز ۳۳ محور استقبال از گردشگران تابستانی است.
در ادامه فریدون بابایی اقدم عضو شورای اسلامی تبریز با اشره به وضعیت اسفناک ورودی های شهر تبریز و نبود زیبایی های بصری، گفت: ایجاد فلاور باکس، گل کاری، افزایش فضای سبز، ایجاد المان های شهری و زیباسازی این ورودی ها جز مقدمات این پروژه باید باشد.
در ادامه یاسین بجانی نیز به وضعیت ورودی های شهر اشاره کرد و گفت: ورودی های تبریز، لایق یک کلانشهر نیست .
این گزارش حاکی است، روح الله دهقان نژاد عضو شورای اسلامی تبریز نیز به اهمیت افزایش نشاط اجتماعی در شهر اشاره کرد و افزود:  به زیبایی های بصری نیز اهمیت دهید.
وی به بازدید از چهارراه شهید بهشتی و پروژه فراموش شده موزاییک فرش این چهار راه اشاره کرد و گفت: این پروژه نیاز به احیا دارد، شهرداری منطقه ۸ و سرمایه گذار ها نیز امادگی خود برای بازسازی موزاییک فرش را اعلام کردند.
دهقان نژاد به لزوم رسیدگی به پارک ولیعصر توسط شهرداری منطقه۱ نیز اشاره کرد و افزود: مشکلات روشنایی این پارک باید حل شود و ابنمای موزیکال آن نیز جانی دوباره گیرد.
وی همچنین به لزوم لکه گیری تمام ورودی و خروجی های شهر در کسایی در راستای استقبال هر چه بهتر از گردشگران نیز اشاره کرد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 11 =