کد خبر : 9397
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

تامین مالی پروژه های نوسازی صنایع از منابع ملی

تامین مالی پروژه های نوسازی صنایع از منابع ملی

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین مالی پروژه های نوسازی صنایع از منابع ملی در دستور کار است. به گزارش خبرنگار آوای سهند ، “رضا رحمانی” در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز، گفت: ما امسال در وزارت صنعت متناسب با شرایط اقتصادی کشور، تقویت ارتباط با تشکل های

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین مالی پروژه های نوسازی صنایع از منابع ملی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار آوای سهند ، “رضا رحمانی” در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز، گفت: ما امسال در وزارت صنعت متناسب با شرایط اقتصادی کشور، تقویت ارتباط با تشکل های صنعتی را در دستور کار قرار دادیم و اتاق بازرگانی در بیش از ۱۳۰ کمیته و کارگروه عضویت دارند.

وی افزود: راه عبور از شرایط فعلی، انسجام ملی و ارتباط موثر دولت با تشکل های صنعتی و صنفی است. این را باید به یک فرهنگ تبدیل کنیم، چرا که امروز بیشتر از هر زمان دیگری لازم است که کنار هم باشیم. هر کجا که تنهایی تصمیم گرفتیم، تصمیم ها قوام لازم را نداشته است.

قائم مقام وزیر صنعت گفت: سیاست راهبردی ما در امسال، توجه به تولید داخلی است، هر چند هر سال چنین سیاستی داشتیم، اما امسال جزو سیاست های محوری و راهبردی ماست.

رحمانی گفت: سیاست های برنامه ریزی را در وزارت صمت عوض کرده ایم و با تعریف پروژه های ویژه با نظارت معاونت های مختلف در پی تقویت خوشه های صنعتی هستیم.

وی ادامه داد: تامین مالی پروژه های نوسازی صنایع از منابع ملی در دستور کار است که باید از نمایندگان محترم مجلس تشکر کنم که برای این امر کمک کردند.

رحمانی گفت: بالای ۶۰۰ هزار میلیارد تومان برای این امر پیش بینی شده است که در صورت تخصیص درست این منابع، می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: فعال سازی معادن کوچک نیز از دیگر اولویت های وزارت صمت است که می تواند به تحرک این بخش بیانجامد.

قائم مقام وزیر صمت گفت: در مورد توسعه صنعت مس می توان گفت یک پروژه تاریخی برای استان است، در مورد نفلین سینیت هم که نیاز کشور است که در سراب در گذشته نتیجه نداده است، اما در این دوره پیگیری می شود.

رحمانی گفت: در بحث مس، هدف فقط پروژه کاتد و ذوب نیست، بلکه این آغاز یک حرکت بزرگ صنعتی و اقتصادی در آذربایجان شرقی است.

وی افزود: باید روی پروژه های پایین دستی صنعت مس سرمایه گذاری شود که نقشی بزرگ در رشد اقتصادی استان خواهد داشت. شهرک صنعتی پایین دستی مس باید زودتر به نتیجه برسد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =