کد خبر : 29196
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

بیمه تکمیلی برای ثروتمندان است!/ کسانی که در کشور کار نمی‌کنند، پول بیشتری دریافت می‌کنند

بیمه تکمیلی برای ثروتمندان است!/ کسانی که در کشور کار نمی‌کنند، پول بیشتری دریافت می‌کنند

نماینده مردم تبریز گفت: من آن زمان هم که وزیر بهداشت بودم با بیمه تکمیلی مخالف بودم، این بیمه برای ثروتمندان است، مسوولان و ثروتمندان هر موقع که بخواهند به هر نوع خدمت بیمه‌ای دست می‌یابند.

به گزارش نگاه، مسعود پزشکیان امروز در گردهمایی بزرگ کارگران آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز تصویب قانون کار در تبریز، اظهار داشت: برای رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان تا آنجا که در توان داشته باشم از پای نمی‌نشینم.
تمامی مسوولان و نمایندگان باید خود را برای رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه آماده کنند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کارگران و بازنشستگان استان گفت: به عنوان نماینده شما مردم وظیفه دارم تا آنجا که در توان داشته باشم تمام مسوولان و نمایندگان اعم استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌ها را به جلسات اجرایی و نه شعاری فرا بخوانم تا دست به دست هم داده و به مشکلات آنان عملا رسیدگی شود.
وی افزود: در مجلس نیز در کمیسیون اجتماعی آمادگی دارم جلسات را با حضور نمایندگان شما کارگران و بازنشستگان ترتیب دهم تا راهکار اجرایی نشان دهند.
پزشکیان در ادامه به بحث بیمه تکمیلی اشاره و تصریح کرد: من آن زمان هم که وزیر بهداشت بودم با بیمه تکمیلی مخالف بودم، بیمه تکمیلی برای ثروتمندان است. مسوولان و ثروتمندان هر موقع که بخواهند به هر نوع خدمت بیمه‌ای دست می‌یابند.
وی متذکر شد: با بیمه تکمیلی هدف این است که دوباره پول بیشتری را از مردم ضعیف جامعه برای ارائه خدمات از آنها بگیریم که  درست نیست.
نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معتقدم در کشور ما به افراد شاغل آنچه باید را نمی‌دهند، گفت: در مقابل کسانی که در کشور کار نمی‌کنند پول خوبی دریافت می‌کنند، برای نمونه در ایران در حالی که دولت با کسری بودجه ۳۴۰ هزار میلیارد تومانی روبه روست، با جمعیت ۸۰ میلیون نفری، بیش از ۶ میلیون کارمند که کار نمی‌کنند، داریم. در حالیکه ژاپن با جمعیت ۱۳۰ میلیون نفری، تعداد کارمندانش ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر است، از این‌رو در هیچ کجای دنیا چنین رویه ای مانند کشور ما حاکم نیست.
وی با تأکید بر تغییر شیوه دیپلماسی کشور یادآور شد: تولیدات کارخانجات ما بازار برای فروش محصولات می‌خواهد که این امر می‌طلبد تا با همسایگانمان ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم.
پزشکیان با اعلام آمادگی مجدد برای پیگیری مشکلات و حق و حقوق کارگران و بازنشستگان تأکید کرد: باید آگاه باشیم دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند بین ما اختلاف باشد و ضدانقلاب از آن سوءاستفاده کند، از این‌رو نباید فرصتی برای آنها ایجاد کنیم.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 19 =