کد خبر : 1566
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۰۷

به اسم ستاد احیاء کشاورزان را بدبخت می‌‌کنند/ دولت اصلاحات دور تاسیسات هسته‌ای حصار کشید و روحانی در آن بتن ریخت/ دولت طرح اتمی‌کردن زیردریایی‌ها را رد کرد

به اسم ستاد احیاء کشاورزان را بدبخت می‌‌کنند/ دولت اصلاحات دور تاسیسات هسته‌ای حصار کشید و روحانی در آن بتن ریخت/ دولت طرح اتمی‌کردن زیردریایی‌ها را رد کرد

نماینده مردم ارومیه در مجلس ‌گفت: ستاد احیاء دریاچه ارومیه کارهایی انجام می‌‌دهد که نتیجه‌ی آن مرگ کشاورزی ‌آذربایجان است. به گزارش نگاه، نادر قاضی پور  در دیدار با مردم ارومیه در مسجد لطفعلی خان اظهار داشت: امروز در بودجه دچار مشکلاتی هستیم و دولت دنبال استقراض ۵۰ میلیارد دلاری از خارج می‌‌باشد، جای سوال دارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس ‌گفت: ستاد احیاء دریاچه ارومیه کارهایی انجام می‌‌دهد که نتیجه‌ی آن مرگ کشاورزی ‌آذربایجان است.

به گزارش نگاه، نادر قاضی پور  در دیدار با مردم ارومیه در مسجد لطفعلی خان اظهار داشت: امروز در بودجه دچار مشکلاتی هستیم و دولت دنبال استقراض ۵۰ میلیارد دلاری از خارج می‌‌باشد، جای سوال دارد که چرا مجلس به این موضوعات واکنش مناسب نشان نمی‌‌دهد.

وی تصریح کرد: از وقتی چیت‌چیان روی کار آمده هزینه اشتراک برق روستایی ۴۷۸ هزار تومان و برق شهری  ۱ هزار و ۲۶۰ تومان شده، این درحالیست که قبلا هزینه اشتراک روستایی ۷۷ هزار تومان و شهری ۱۹۹ هزار تومان بود؛ آیا چنین افرادی به فکر دردهای مردم هستند؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت منفی ستاد احیای دریاچه ارومیه، خاطرنشان ساخت: ستاد احیاء دریاچه به ستاد مرگ کشاورزی ارومیه و بدبخت کردن مردم تبدیل شده و معلوم نیست چه می‌‌کنند؛ می‌‌خواهند کشاورزی ارومیه را نابود کنند و در این میان کشاورز از کجا باید تامین معیشت شود؟

وی ابراز کرد: در جلسه‌ای که با وزیر راه در مورد حادثه قطار تبریز-مشهد چیست، از آخوندی رسیدم جواب شما برای این قصور چیست، هرچند سرانجام جلسه به جدال تبدیل شد لکن بنده تاکید کردم از مطالبه‌ی حق مردم دست نخواهیم کشید.

عضو فراکسیون ولایت در مجلس بیان داشت: فراکسیون مناطق ترک نشین دفاع از بیانات رهبری بوده و کمک به مناطق محروم است، در همه جای کشور در مناطق ترک نشین محرومیت  را به عینه شاهد هستیم، این فراکسیون جهت دفاع از ارزش ها انقلابی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در دفاع از ارزش ها و آرمان‌‌های انقلاب اسلامی اذعان داشت : استان آذربایجان غربی ۱۲ نماینده دارد که تنها فرد عضو فراکسیون ولایت بنده هستم؛ اگر ما ارزش‌‌های مناطق ترک نشین را پیگیری نکنیم انگلیس و آمریکا پیگیری می‌‌کند، در بازی استقلال و تراکتور وقتی بردیم عده‌‌ای شعارهای بدی دادند و این موجب جوسازی شد هرچند در بازی دیروز دیدید که مردم نشان دادند اعتقادات خودشان چیست.

وی تصریح کرد : برجام یک فرصت بود اما باید بدانیم  مقاومت بهترین راه حل است و حلب نشان داد که نتیجه مقاومت چیست ، آمریکا ۳۷ سال است به دنبال نابودی کشورمان بوده و در مقابل تشیع و بسیجیان ما شکست خورده‌‌اند؛ رهبر معظم انقلاب دقیقا می‌‌داند در آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد!

این نماینده ملت با اشاره به مذاکرات دولت یازدهم ،افزود : وقتی دولت راه مذاکره را در پیش گرفت، بنده در مخالفت با ظریف صحبت کرده و به ایشان گفتم آقای ظریف شما ایران را آمریکا می‌‌بینید و اشرافی به کشورهای منطقه ندارید.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: در ایام مذاکرات به آقای ظریف گفتم به مذاکرات شما احترام می‌‌گذاریم ولی خطوط قرمز را رعایت کنید و امتیاز ندهید اما وقتی دیدم اوضاع خراب است و چند نفر جاسوس در این مورد دستگیر شده ، برای مقابله با بدعهدی‌‌های آمریکا طرحی برای مجلس برای اتمی کردن زیردریایی‌‌ها آوردیم که دولت قبول نکرد ، دولت اصلاحات دور تاسیسات هسته‌‌ای حصار کشید و روحانی در آن بتن ریخت.

وی توضیح داد: عده‌ای فکر می‌‌کردند برجام اشتغال، کار و پول آورده و هوا خواهد آورد ولی دیدیم که همه فکر آقایان پوچ بود ، می‌‌گویند پول نداریم این در حالی است از زمان  روحانی فروش نفت زیاد شده هرچند قیمت آن کم است ولی فروش نفت در دولت یازدهم نسبت به سایر دولت‌‌ها بالاتر است البته آمریکا می‌گوید ۳۶ میلیارد دلار را آزاد کرده و انتقال داده است و دولت یازدهم نیز این مسئله را تایید می‌کند، ۸۰ هزار میلیارد پول یارانه می‌‌گیرند و فقط ۴۰ هزار میلیارد را می دهند اما هنوز هم شاهدیم در بعضی از مجموعه ها کارگران چندین ماه حقوق نگرفته‌اند. پس این پول‌ها کجا رفته است؟!

عضو فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد : بعضی باید بدانند حامیان نظام همین مسجدی‌‌ها و هیئتی‌‌ها هستند که حقایق و مشکلات را گفته و برای دفاع از نظام حاضرند از جان خود بگذرند اما در مقابل مسئولین ناسالم ساکت نخواهند بود.

قاضی پور گفت : آمریکا سگی است که نباید از آن ترسید و ۱۰ ها دلیل داریم یکی همین آمادگی برای شهادت است که هیچ کدام از آمریکایی‌‌ها چنین روحیه‌ای ندارد اکنون ما مدیون فاطمیون ، حیدریون و افرادی هستیم که امروز در سوریه مجاهدانه تلاش می‌‌کنند .

وی خاطر نشان کرد : آمریکا از ۲ موضوع می‌‌تواند به ما ضربه بزند از مسائل قومی و اقتصادی ، اگر کسی فساد مالی داشته باشد دچار فساد اخلاقی نیز خواهد شد تا زمانی که ارزش‌‌ها را حفظ کرده و شعار مذهبی را داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌‌شود؛ شما باید فرزندان آذربایجان را به گونه ی تربیت کنید که با ایثار و مجاهدت  در مقابل مسائل این چنین مقاومت کنند.

قاضی پور گفت : مسئولین این دولت کارکشته تر بوده در دولت قبل ناشی زیاد بود؛ اینها می‌‌دانند از کجا بخورند، ۷ کارخانه فولاد می‌‌خرند و ۳ هزار میلیارد سود می‌‌کنند ولی همچنان یخ بعضی از دوستان در مجلس باز نشده است و باید بدانند حل مشکلات داخلی سخت تر از حل کردن مشکلات خارجی است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم تمام بلاها از سر این ملت کم شود به خصوص آنهایی که دل به آمریکا بسته و فکر می‌کنند با دوستی با دشمن می‌توانند مشکلات را حل نمایند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + چهار =