کد خبر : 26537
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

بزرگ ترین دهکده ورزشی کشور در شهر سهند احداث می شود/ «سهند را میهمانخانه تبریز» می کنیم

بزرگ ترین دهکده ورزشی کشور در شهر سهند احداث می شود/ «سهند را میهمانخانه تبریز» می کنیم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از احداث بزرگ ترین دهکده ورزشی کشور در شهر سهند خبر داد و گفت: شهر سهند تنها از چند خانه و آپارتمان تشکیل نشده است و رویکرد ما شهری با امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از احداث بزرگ ترین دهکده ورزشی کشور در شهر سهند خبر داد و گفت: شهر سهند تنها از چند خانه و آپارتمان تشکیل نشده است و رویکرد ما شهری با امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

به گزارش نصر، عباس مصطفوی در مراسم افتتاح زمین تنیس شهر سهند و مسابقات تنیس آزاد جام امامت و ولایت شمالغرب کشور در این شهر که با حضور «شهلی بر» مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور برگزار شد اظهار داشت: عملیات ساخت آزاد راه تبریز- سهند که از آرزوهای دیرینه شهر سهند و مردم تبریز است امروز به ورودی لاله رسیده و اکنون به پایان احداث نزدیک می شویم.
وی با اشاره به این که طی دو سال گذشته این آزاد راه بدون هیچ توقفی با سرعت در حال احداث است گفت: دو سال قبل بسیاری از پروژه های عمرانی شهر سهند متوقف شده بود که اکنون همان پروژه ها از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند و ۳۰ درصد باقیمانده هم تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهند رسید.
مصطفوی گفت: امروز به جرات می توان گفت در شهر سهند هیچ پروژه متوقف شده ای نداریم و همان طور که قول داده بودیم «سهند را میهمانخانه تبریز» می کنیم امروز می رویم که آن را محقق کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند از احداث بزرگ ترین دهکده ورزشی کشور در شهر سهند خبر داد و گفت: شهر سهند تنها از چند خانه و آپارتمان تشکیل نشده است و رویکرد ما شهری با امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و در این راستا قدم های بسیار مهمی برداشته شده است و احداث مجموعه هشت بهشت و پارک های چند هکتاری گواه این مدعاست.
وی افزود: زمین ورزشی تنیس که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت ۵ منظوره بوده و همزمان پنج تیم می توانند در ان بازی کنند.
مصطفوی افزود: پارک ۶۰ هکتاری برای سهند برنامه ریزی شده است که در شهریور ماه کلنگ زنی آن شروع خواهد شد و چند پارک دیگر هم طی سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی همچنین از انعقاد چند تفاهمنامه و پروژه های مشارکتی خبر داد وگفت: شهر سهند از هر سرمایه گذاری که در این شهر سرمایه گذاری کند حمایت می کند و در این راستا سرمایه گذارانی که قبلا در این شهر سرمایه گذاری کرده و به دلایلی این شهر را ترک کرده بودند ما دعوت به همکاری کردیم.
مصطفوی افزود: همه این کارها در شرایط کرونایی و تحریم انجام گرفته است و علیرغم مشکلات اعتباری که داشتیم این پروژه ها  را عملیاتی کرده و ثابت کردیم کمبود اعتبار و یا تحریم مانع پیشرفت وتوسعه نیست.
مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور نیز رویکردهای این مدیریت را کیفیت بخشی به شهرهای جدید اعلام کرد وگفت: اکنون نگاه ما به شهرهای جدید تخصصی تر شده و براین باوریم که شهر را فرهنگسراها، زمین های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و امکانات رفاهی تشکیل می دهند و شهر تنها از چند بلوک ساختمانی تشکیل نشده است.
 «شهلی بر»  افزود: شهرها باید بتوانند زمینه اشتغال و فعالیت های دیگر را نیز ایجاد کنند و کیفیت شهرهای جدید باید از شهرهای موجود بیشتر و استانداردتر باشد و شهر سهند اکنون با این نگاه پیش می رود.
وی آذربایجان شرقی را از استان های افتخار آفرین کشور دانست و گفت: هرجا رشد و توسعه علمی و تجاری مطرح بوده آذربایجان علمدار و پیشرو توسعه و تحول بوده است.
شهلی بر با اشاره به این که در شهر سهند اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است گفت:  در شهر سهند زیرساخت های رشد و توسعه فراهم شده است.
وی رونق فضای کسب و کار، تکمیل زیرساخت ها، ایجاد اشتغال و گردشگری را از اولویت های کاری و راهبردی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید دانست و گفت: شهر سهند به دلیل قابلیت های اقلیمی و زیرساخت های ایجاد شده در چند سال اخیر در بحث گردشگری پیشتازی دارد و در شهرهای جدید دیگر این پیشتازی دیده نمی شود و می توان گفت شهر سهند الگوی شهرهای جدید کشور شده است.
شهلی بر اظهار امیدواری کرد این رویکرد شهر سهند به دیگر شهرهای جدید نیز تعمیم یابد.
مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از نظرسنجی شهرهای جدید کشور خبر داد وگفت: مسلما اگر مردم شهر سهند در این نظرسنجی شرکت کنند این شهر رتبه برتری کسب خواهد کرد.
وی سپس با اشاره به افتتاح زمین تنیس شهر سهند گفت: جای خوشحالی است که بازی لوکس تنیس که معمولا بازی ویژه طبقات مرفه جامعه است در این شهر در اختیار عموم شهروندان قرار می گیرد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =