کد خبر : 32362
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

باشگاه مس سونگون در ورزش بانوان سرمایه‌گذاری می‌کند

باشگاه مس سونگون در ورزش بانوان سرمایه‌گذاری می‌کند

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اشاره به سیاست این باشگاه در حوزه سرمایه گذاری ورزشی گفت: برای مسابقات ورزشی آتی سعی خواهیم کرد در بخش بانوان نیز تیمداری کنیم.

به گزارش نگاه، محمدرضا کافی روز سه شنبه در گفتگویی با اشاره به قهرمانی تیم تکواندوی باشگاه مس سونگون ورزقان افزود: باشگاه مس سونگون در اولین سال حضور خود در مسابقات لیگ برتر تکواندوی آقایان در رده سنی بزرگسالان موفق شد با برتری نسبت به دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها بر سکوی قهرمانی بایستد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون عنوان داشت: باشگاه مس سونگون در راستای مسئولیت اجتماعی و گسترش رشته های ورزشی اش، از سال گذشته به آمایش سرزمین در منطقه آذربایجان و همچنین ورزقان دست زد و با شناسایی به موقع استعداد های تکواندو موجود در آذربایجان در این راه قدم گذاشت و خدارا شکر که این بار نیز دست پر از این آزمون بیرون آمدیم.
کافی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های باشگاه مس ادامه دار بودن فعالیت های ورزشی آن است، یادآور شد: برای استفاده حداکثری از استعداد های ورزشی سرشار در منطقه این نوید را به بانوان ورزشکار می دهیم که از سال جدید در بخش ورزش بانوان نیز ورود خواهیم کرد تا از ظرفیت بانوان نیز بهره ببریم.
وی اضافه کرد: رشته هایی که باشگاه مس سونگون در آنها سرمایه گذاری کرده، به ۲ بخش حرفه ای و پایه ای تقسیم شده که در بخش حرفه ای در هشت رشته ورزشی پروانه فعالیت داریم و در بخش پایه ای در ۱۵ رشته ورزشی مشغول هستیم.
کافی در خصوص ادامه همکاری با ستارگان تکواندو کشور اذعان کرد: ستارگان تکواندوی آذربایجان شرقی که عضو تیم ملی تکواندو نیز هستند با حضور سرمربی تیم ملی تکواندو، با برنامه ریزی هیات تکواندو استان و همکاری تک تک اعضای تیم به این موفقیت دست یافتند و در ادامه سعی خواهیم کرد از این ستارگان المپیکی حمایت قاطع داشته باشیم.
وی با بیان اینکه حفظ عنوان قهرمانی همیشه سخت از بدست آوردن آن است، اظهار کرد: با کسب عناون قهرمانی وظیفه ما بیشتر از گذشته شد و سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی بیشتر به موفقیت دست بیابیم، زیرا نگاه کل کشور به تکواندوی باشگاه مس سونگون ورزقان خواهد بود.
تیم تکواندو مس سونگون ورزقان با کسب ۱۱ امتیاز عنوان قهرمانی و تیم لوازم خانگی کن با  ۱۱ امتیاز  و تفاضل ۲ امتیاز عنوان نایب  قهرمانی را کسب کردند.
همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی  صنعت مس کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب با کسب ۸ و ۵ امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =