کد خبر : 34578
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

بازی با تراکتور به اندازه پرسپولیس مهم است

بازی با تراکتور به اندازه پرسپولیس مهم است

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید هیچ ملاحظه‌ای برای استراحت دادن یا محافظت از بازیکنی در دیدار با تراکتور به منظور استفاده از آن‌ها مقابل پرسپولیس در هفته نهم نخواهد داشت چرا که هر دو بازی به یک اندازه اهمیت دارند.

به گزارش نگاه، مس رفسنجان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ایران میزبان تراکتور است. محمد ربیعی در نشست خبری این بازی گفت: تراکتور جزو تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی ایران است. تراکتور نسبت به فصل گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و تیم خوب و قابل احترامی است. می‌دانم که روند رو به رشدی در هفته‌های اخیر داشته است. تیم ما هم ریتم خوبی داشته است. کمی بدشانسی و اجحاف هم در حق ما شده است. از بازی صنعت نفت آبادان تاکنون، فقط ریکاوری کردیم و ان‌شاء الله فردا بازی خوبی را همراه با برنامه ریزی صحیح در جریان بازی ببینیم و تیمی که محق هست، برنده بازی شود. امیدوارم این تیم ما باشیم.

او درباره خط حمله خطرناک تراکتور با حضور محمد عباس‌زاده و ریکاردو آلوز گفت: این تیم تغییرات عمده‌ای نسبت به سال گذشته داشته و بازیکنان داخلی و خارجی خوبی دارد. به طور کلی مجموعه تراکتور در تمام خطوط خوب هستند. ما هم اینطورهستیم. توانستیم موقعیت‌های فراوانی را به صورت کلی ایجاد کنیم. فکر می‌کنم هر دو تیم فردا جدال‌های خوبی را در محوطه جریمه خواهند داشت.

سرمربی مس رفسنجان درباره مشکلات داوری در هفته‌های گذشته و اعتراض این تیم به انتخاب داوران کم تجربه برای بازی‌های این تیم گفت: اگر در کنفرانس خبری بعد از بازی درباره داوری صحبت می‌کنم، سعی دارم به خوبی تصاویر و فیلم‌ها را نگاه کنم و بعد درباره نکات صحبت کنم. خودم را مدیون کلامم نمی‌کنم. با این حال می‌گویم اگر اشتباهی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم. امسال زیاد درباره داوری صحبت کردم چرا که این خواسته هواداران و بازیکنان است. به بازیکنانم اجازه نمی‌دهم درباره این مسائل با ادبیات نادرست صحبت کنند. بنابراین خودم باید با نهایت احترام بیان کنم. حرف‌هایم را درباره مشکلات داوری زده‌ام و تکرار نمی‌کنم.

ربیعی در واکنش به اینکه آیا در انتخاب داوران در حق مس رفسنجان تبعیض می‌شود؟ گفت: نه اینطور فکر نمی‌کنم. بالاخره همه داوران جوان از یک جایی کارشان را شروع کرده‌اند. همه داوران مورد اعتماد هستند. بدشانسی ما این است که اشتباهات داوری به ضرر ما است و ما سودی از این مساله نبرده‌ایم.

سرمربی مس در نشست خبری اعلام کرد که تیمش برای بازی با تراکتور بازیکن مصدوم و محروم ندارد.

او همچنین درباره اینکه امکان دارد بازیکنی را در این دیدار به کار نگیرد و برای بازی با پرسپولیس کنار بگذارد؟ گفت: نه ما به بازی با پرسپولیس فکر نمی‌کنیم. بازی با تراکتور به اندازه بازی با پرسپولیس اهمیت دارد.

ربیعی درباره وضعیت فرشاد محمدی‌مهر گفت: او جزو بازیکنانی است که از نظر اخلاقی و فنی مورد تایید بنده است. او یک مشکلی داشت که درصدد حل این مشکل است و به زودی به میادین فوتبال برمی‌گردد. او یک مصدومیت جزئی داشت که در صدد رفع این مشکل است و منتظرم این کار انجام شود.

سرمربی مس درباره اینکه آیا با وجود مهره‌های تهاجمی خوب، از روند گلزنی تیمش رضایت دارد؟ اظهار کرد: ما در سال گذشته منشا، آذرباد و بازیکنان هجومی خوبی داشتیم. به نظرم اینطور نیست که بگوییم راندمان این بازیکنان کمتر شده است. ایمان من به محسن آذرباد کم نشده و او کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. او در گل اول به هوادار و پنالتی مقابل این تیم تاثیرگذار بود. اینکه انتظار از آذرباد بالا رفته خوب است. خودم او را به مس آوردم و قطعا محسن آذرباد توقعات را برآورده می‌کند.

وی درباره عملکرد گادوین منشا در این فصل اظهار کرد: به نظرم او خیلی تلاش می‌کند. تمرینات اختصاصی هم برای او در نظر داریم. مطمئن هستم که ظرف هفته‌های آینده منشا شرایط بهتری را برای خود ایجاد می‌کند. من شاهد تلاش او هستم. اگر حس کنم که تلاش نمی‌کند، با صداقت می‌گویم. او رفته رفته بهتر می‌شود. طبیعی است که بازیکنان شرایط متفاوتی دارند. سجاد شهباززاده دو سال قبل آقای گل شد و یک مقدار عملکرد رو به افتی دارد. بازیکنان بزرگ هم اینطور هستند. در بازی با صنعت نفت آبادان منشا در مدتی که در زمین بود، خیلی خوب عمل کرد. اگر توپ منشا جلوی صنعت نفت پیروز می‌شد، همه از او تعریف می‌کردیم. در خط حمله ما رقابت شدیدی وجود دارد که نیمی از این بازیکنان جوان هستند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 10 =