کد خبر : 34472
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

سرپرست باشگاه تراکتور: برنامه ای برای جذب آل کثیر نداریم

سرپرست باشگاه تراکتور: برنامه ای برای جذب آل کثیر نداریم

سرپرست باشگاه تراکتور با رد اخبار مربوط به مذاکره این باشگاه با «عیسی آل کثیر»مهاجم تیم پرسپولیس، گفت: برنامه ای برای جذب این بازیکن نداریم.

به گزارش نگاه، ایوب بهتاج روز یکشنبه در گفت و گویی، مذاکره این باشگاه با اندی کارول مهاجم سابق تیم ملی انگلیس را تایید و اظهار کرد: با این بازیکن در مراحل پایانی عقد قرارداد بودیم که به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی این قرارداد منتفی شد.

وی همچنین در مورد اخراج سعید واسعی از تیم افزود: این بازیکن چند سال برای تیم زحمت کشیده و موضوع اخراج اصلا مطرح نیست بلکه بین این بازیکن و باشگاه توافقی شده تا وی در تیم و باشگاهی دیگر بتواند به فوتبالش ادامه دهد.

بهتاج همچنین در مورد شکایت محمدرضا خانزاده از باشگاه و گرفتن حکم علیه این باشگاه، گفت: خانزاده بازیکن خوبی است و زمانی که باشگاه را تحویل گرفتم (یکم مرداد ۱۴۰۱) قراردادی بین باشگاه و این بازیکن وجود نداشت اما وی عنوان کرده بود که قرارداد دارد در حالیکه این بازیکن در اردوی ترکیه حاضر و مصدوم شد و به ایران برگشت و از آن پس هیچ همکاری بین دو طرف وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: پس از شکایت خانزاده از باشگاه، کمیته تعیین وضعیت نیز تصریح و تایید کرد که این بازیکن آزاد است و هیچ ارتباطی با تراکتور ندارد.

تیم فوتبال تراکتور که در حال حاضر با هشت امتیاز از ۶ بازی در رده هشتم جدول قرار دارد در دیداری حساس و بزرگ از هفته هفتم به مصاف تیم پرسپولیس صدرنشین این رقابت ها خواهد رفت.

این دیدار ساعت ۱۷.۳۰ عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

بازی جذاب و سختی داریم

سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: در تعطیلی لیگ خوب تمرین کرده‌ایم و از شرایط بازیکنان رضایت دارم.

قربان بردیف افزود: تمامی برنامه زیزی‌ها را به خوبی اجرا کرده‌ایم و دوبازی دوستانه نیز برگزار کردیم که از آن‌ها نیز رضایت دارم.

وی بیان کرد: پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ایران است و بازیکنان خوبی داردو اتفاقی نیست که بیش‌تر بازیکنان این تیم در تیم‌ملی حضور دارند، معتقدم فردا بازی جذاب و سختی داریم.

هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ‌برتر است

سرمربی پرسپولیس نیز گفت: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است اما تراکتور هم در هفته های گذشته به شرایط خوبی رسیده و در کل بازی سختی پیش رو داریم.

یحیی گل محمدی افزود: تلاش می‌کنیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم و از بازیکنانم خواسته ام تا تمرکزشان بر روی بازی و کسب سه امتیاز باشد.

آخرین برد تراکتور مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در آذر سال ۹۳ رقم خورد و تراکتوری ها در این بازی با نتیجه یک بر صفر برنده شدند.

آخرین برد تراکتور در مقابل پرسپولیس نیز به شهریور ۱۳۹۸ در تبریز برمی گردد و در این دیدار نیز تراکتور با یک گل برنده بازی شد اما در پنج بازی اخیر تراکتور هیچ بردی مقابل پرسپولیس نداشته و نتیجه را واگذار کرده است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 9 =