کد خبر : 37120
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

لیگ برتر فوتبال؛

استارت یک امتیازی شاگردان خمز در نیم‌فصل دوم/ تراکتور برد، باخت و مساوی کرد!

استارت یک امتیازی شاگردان خمز در نیم‌فصل دوم/ تراکتور برد، باخت و مساوی کرد!
پرونده مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی پرگل تراکتور و گل‌گهر در تبریز بسته شد.

در آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتور از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در تبریز به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این بازی در پایان با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و شاگردان پاکو خمز نیم‌فصل دوم را با تساوی آغاز کردند.

تراکتور این بازی را تهاجمی شروع کرد و این تیم خیلی زود در دقیقه ۶ توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. کاوه رضایی زننده این گل بود که از دفع ناقص بازیکنان حریف استفاده کرده و با ضربه پای چپ خود توپ را به تور دروازه حریف دوخت.

بعد از این گل سرخ‌پوشان مالک توپ و میدان بودند و همچنان هجومی به کار خود ادامه می‌دادند اما برخلاف جریان بازی نتیجه را از دست دادند.

شیرینی گل زودهنگام میزبان با اعلام یک ضربه پنالتی به تلخی گروید و امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۳۰ گل مساوی را به ثمر رساند. درست ۵ دقیقه بعد بازهم میهمان به گل رسید و اینبار رضا شکاری بود که همچون بازی رفت موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند.

با این حال برتری گل‌گهری‌ها ۵ دقیقه بیشتر دوام نداشت و تراکتور در دقیقه ۴۰ با ضربه شروع مجدد و اثر هادی محمدی در جناح مخالف که بازیکن حریف را به گل بخودی واداشت، به گل تساوی دست یافت و کار را به تعادل کشاند.

اما هر چقدر بازی در نیمه اول جذاب و پرگل بود، در نیمه دوم چنگی به دل نزد و فقط در دقایق پایانی بازی گرم شد که هنرنمایی دروازه‌بانان دو تیم مانع از فروپاشی دروازه‌ها شد تا این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

بدین ترتیب، تراکتور در روزی که محمد عباس‌زاده و ریکاردو آلوز، بهترین گلزن و پاسور خود را در اختیار نداشت و در لحظات انتهایی نیز با اخراج آرش قادری ۱۰ نفره شد، مقابل میهمان بالانشین‌اش به تقسیم امتیازات رضایت داد.

در جدول لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته شانزدهم، تراکتور با یک امتیاز بازی امروز ۲۳ امتیازی شد تا در جایگاه ششم ابقا شود، در سمت مقابل اما گل‌گهر با ۲۹ امتیاز به مکان سوم سقوط کرد.

گروه داوری: داور وسط: بیژن حیدری – کمک‌ها: محمدرضا منصوری، امید افخمی و محمدباقر پورباقر/ ناظر: محمدرضا فلاح.

اخطار: هادی محمدی (۲۷)، محمد آقاجانپور (۶۲) و صفا هادی (۸۲) و علیرضا علیزاده (۳۷) از گل‌گهر

اخراج: آرش قادری (۹۰+۳) از تراکتور

تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجانپور، صفا هادی، گستاوو واگنین، محمدرضا عباسی(۷۴- هاشم‌نژاد)، محمد قنبری، رضا اسدی و کاوه رضایی.
سرمربی: پاکو خمس

گل‌گهر: محمدحسین منادی، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، امیر جعفری(۶۹- علی مصلح)، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، امین قاسمی‌نژاد(۴۶- امیر شهیم(۷۶- بهنام برزای)، رضا شکاری و مرتضی تبریزی(۴۶- کیروش استنلی).
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − ده =