کد خبر : 36195
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

اردوی تراکتور تحت‌الشعاع انتخاب سرمربی

اردوی تراکتور تحت‌الشعاع انتخاب سرمربی
برنامه آماده‌سازی تیم تراکتور برای ادامه مسابقات لیگ برتر تحت‌الشعاع انتخاب سرمربی این تیم قرار گرفته است.

به گزارش نگاه، با گذشت یک هفته از جدایی قربان بردیف و علیرغم اینکه مسئولان باشگاه تراکتور اعلام کرده‌ بودند جانشین این سرمربی را در اسرع وقت معرفی خواهند کرد اما هنوز خبری از سکاندار جدید تیم محبوب پرشورها نیست.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی آناج، باشگاه تراکتور به دنبال استخدام سرمربی خارجی است و دلیل تاخیر در این پروسه، وسواس مسئولان باشگاه تبریزی برای انتخاب سرمربی با توجه به شرایطی است که در هیات مدیره به تصویب رسیده است.

همچنین اردوی خارجی دوم تراکتوری‌ها که قرار بود پس از اردوی نخست بار دیگر در کشور ترکیه برگزار شود و مهمترین بخش برنامه آماده‌سازی این تیم در تعطیلات جام جهانی محسوب می‌شد، تحت‌الشعاع انتخاب سرمربی قرار گرفته است.

بر همین اساس، مقرر است تا پس از مشخص شدن تکلیف کادرفنی و ارزیابی شرایط، نسبت به برپایی این اردو تصمیم‌گیری شود.

این گزارش می‌افزاید، باشگاه تراکتور برای اردوی دوم چهار بازی دوستانه تدارک دیده که یکی از ‌این بازی‌ها مقابل سیواس اسپور تیم سوپرلیگی فوتبال ترکیه است و باشگاه ترکیه‌ای نیز اخیرا بیانیه‌ای در همین زمینه منتشر کرد.

گفتنی است، تیم فوتبال تراکتور در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز سه‌شنبه – ۲۹ آذر ماه – میهمان پیکان تهران خواهد بود. در جدول سرخ‌پوشان با ۱۵ امتیاز در رده هفتم و آبی آسمانی‌پوشان تهرانی با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند‌.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 5 =