کد خبر : 5951
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۱

بازگشت دروازه‌بان تیم‌ملی به تراکتور

بازگشت دروازه‌بان تیم‌ملی به تراکتور

دروازه‌بان ملی‌پوش سایپا که بعد از گذراندن دوران سربازی‌اش به این تیم برگشت از شرایط خود رضایت ندارد. به گزارش نگاه، محمدرضا اخباری که در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در لیگ ایران داشته و همواره از طرف کی‌روش هم به تیم‌ملی دعوت شده، امیدوار است شرایط برای بازگشت او به تراکتورسازی فراهم شود. اخباری که

دروازه‌بان ملی‌پوش سایپا که بعد از گذراندن دوران سربازی‌اش به این تیم برگشت از شرایط خود رضایت ندارد.

به گزارش نگاه، محمدرضا اخباری که در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در لیگ ایران داشته و همواره از طرف کی‌روش هم به تیم‌ملی دعوت شده، امیدوار است شرایط برای بازگشت او به تراکتورسازی فراهم شود.

اخباری که برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود در تراکتور حضور داشت، روزهای خوبی را در این تیم سپری کرد اما با پایان دوران سربازی باید به تیم قبلی خود برمی گشت.

در ابتدای فصل به‌رغم اصرار یحیی گل‌محمدی و مدیران تراکتورسازی برای ماندن او در تبریز، علی دایی و باشگاه سایپا رضایت ندادند تا اخباری به تهران برگردد.

با این وجود شنیده می‌شود با توجه به نیاز تراکتور به داشتن یک دروازه‌بان سطح بالا مسئولان این تیم باز هم با تراکتوری‌ها وارد مذاکره شده‌اند تا اخباری به تبریز برگردد.

البته این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که علی دایی با مهدی رحمتی برای حضور در سایپا به توافق برسد که هنوز این اتفاق نیفتاده است. گفتنی است مدیریت سایپا هم هرگونه تصمیم‌گیری درباره اخباری را به کادر فنی و شخص علی دایی سپرده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − سه =