کد خبر : 2076
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۷:۴۷

بابانوئل مهاجم باشگاه شبانه استانبول را به خاک و خون کشید/ آمار اولیه ۳۵ کشته

بابانوئل مهاجم باشگاه شبانه استانبول را به خاک و خون کشید/ آمار اولیه ۳۵ کشته

شاهدان می گویند، فرد مهاجم در حمله بامداد امروز به باشگاه شبانه استانبول که تاکنون ۳۵ کشته و ۴۰ زخمی برجای گذاشت به زبان عربی سخن می گفت و با لباس بابانوئل وارد مکان اقدام تروریستی شد. به گزارش نگاه به نقل از اسکای نیوز، تروریست مهاجم پیش از ورود به باشگاه با نیروهای امنیتی خارج

شاهدان می گویند، فرد مهاجم در حمله بامداد امروز به باشگاه شبانه استانبول که تاکنون ۳۵ کشته و ۴۰ زخمی برجای گذاشت به زبان عربی سخن می گفت و با لباس بابانوئل وارد مکان اقدام تروریستی شد.

به گزارش نگاه به نقل از اسکای نیوز، تروریست مهاجم پیش از ورود به باشگاه با نیروهای امنیتی خارج از این مکان نیز درگیر شد. درباره تعداد مهاجمان گزارش های ضد و نقیضی منتشر شده است. سی ان ان ترک از دو مهاجم خبر داد اما فرماندار استانبول می گوید فقط پای یک مهاجم در کار است و تیراندازی بی هدف او در باشگاه به کشته شدن ۳۵ نفر و مجروحیت ۴۰ تن دیگر منجر شده است. یکی از کشته شدگان افسر پلیس ترکیه است. گزارش رویترز از تجمع ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر به مناسبت جشن روز اول سال جدید میلادی در این باشگاه شبانه خبر می دهد. شاهدان می گویند برخی از مردم حاضر در این باشگاه از ترس کشته شدن خود را به داخل رود بسفور در مجاورت این باشگاه پرتاب کرده اند و نیروهای امنیتی نیز برای نجات آنها به آب زدند. هنوز خبری درباره سرنوشت تروریست مهاجم، هویت و یا وابستگی او به گروهی تروریستی منتشر نشده است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =