کد خبر : 29949
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۷

انقلابی، مردمی و پای کار بودن، ملاک انتخاب فرمانداران جدید در سطح آذربایجان شرقی است

انقلابی، مردمی و پای کار بودن، ملاک انتخاب فرمانداران جدید در سطح آذربایجان شرقی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، وحدت و همدلی را تنها راه توسعه برشمرد و افزود: ملاک انتخاب و انتصاب فرمانداران در سطح استان توجه به خصوصیاتی نظیر انقلابی، مردمی و پای کار، پیشرو و وحدت‌‎آفرین بودن است.

به گزارش نگاه، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ورزقان اظهار کرد: انتظار می‌رود، مردم و نخبگان فرمانداران جدید را با همراهی‌ها و نظرات سازنده خود حمایت کنند.
وی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم برای اصلاح برخی سیاست‌های اقتصادی، ادامه‌ داد: متاسفانه برخی از سیاست‌های اقتصادی در گذشته نه تنها عایدی برای معیشت و سفره مردم نداشت بلکه موجب ایجاد رانت و افزایش تورم در جامعه شده بود که این روند باید اصلاح شود.
معاون استاندار، شهرستان ورزقان را شهرستانی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و بخش‌های معادن، گردشگری و کشاورزی برشمرد و گفت: این شهرستان و منطقه‌ی ارسباران، مردمانی سختکوش، مومن، بصیر، آگاه و همیشه در صحنه‌ دارد و یقیناً با وجود چنین مردمانی و مواهب الهی نظیر معدن مس سونگون زمینه برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش این شهرستان فراهم است.
محمدی، اجرا و تکمیل طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون و نیز برخی مطالبات قانونی از معادن را از جمله اقدامات دولت سیزدهم برای توسعه شهرستان ورزقان برشمرد و خاطرنشان کرد: استاندار آذربایجان شرقی پیگیری‌های متعددی در این خصوص داشته ‌است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بروز و ظهور ثمرات این اقدامات خواهیم بود.
وی، ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مس در شهرستان وزرقان را ظرفیتی بسیار مهم برای توسعه استان دانست و بیان کرد: امیدواریم این شهرک بتواند نقش بسیار موثری در کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید در استان داشته باشد.
محمدی همچنین اجرای بزرگراه «خواجه–ورزقان» و ادامه این بزرگراه به مرز نوردوز را زیرساختی مهم در راستای افزایش مبادلات مرزی برشمرد و افزود: مطمئناً این مسیر به یک محور ترانزیتی مهم در سطح استان و کشور بدل شده و شهرستان‌های ارسباران را در مدار توسعه روزافزون قرار خواهد داد.
وی همچنین با گرامی‌داشت سالروز حماسه ۹ دی، گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با بصیرت نشأت گرفته از ولایتمداری خود در ۹ دی توطئه‌های دشمنان و کج اندیشان و کج فهمان را نقش بر آب کرد و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
وی با اشاره به پیشگامی مردم شریف آذربایجان شرقی در پشتیبانی از ولایت، اظهار کرد: مردم بابصیرت تبریز و آذربایجان شرقی در ماجرای فتنه سال ۱۳۸۸ اولین نقطه از ایران اسلامی بودند که در ۸ دی ماه با حضور حماسی و بصیرت آفرین خویش با ولایت تجدید میثاق کردند.
محمدی همچنین یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و تاکید کرد: اگر جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های سردار دلها و شهدای مدافع حرم نبود، اقتدار کنونی جمهوری اسلامی حاصل نمی‌شد و امروز در مذاکره با قدرت‌های جهانی حرفی برای گفتن نداشتیم.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این مراسم، مهدی نعمتی به عنوان سرپرست فرمانداری ورزقان معرفی و از زحمات ۱۹ ماهه محمدباقر خانی در سمت فرماندار ورزقان قدردانی شد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 10 =