کد خبر : 30659
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

انتقال عجیب وغریب ماشین سازی به یک سازمان مردم نهاد !!

انتقال عجیب وغریب ماشین سازی به یک سازمان مردم نهاد !!

مالکیت باشگاه ریشه دار و قدیمی ماشین سازی تبریز پس از مدت ها طی یک انتقال عجیب به سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح ایران واگذار شد.

به گزارش نگاه، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که جزئی از تاریخ فوتبال ایران و تبریز محسوب می شود و بزرگان زیادی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شده است، چند وقتی است که درگیر برخی مسائل و حواشی شده که باعث نابودی این تیم شده است؛ بطوریکه چند روز پیش خبر انتقال مشروط تیم ماشین سازی تبریز به سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح ایران سر و صداهای زیادی را به پا کرد.
در این انتقال که از آن به عنوان واگذاری مشروط نامبرده شده است قرار است در صورتی که پنجره های نقل و انتقالاتی تیم باز شود، تیم به این سازمان واگذار شود و در صورت عدم تحقق این امر مالکیت بازگردانده شود؛ انتقالی عجیب که مشخص نیست چه اتفاقاتی پس از آن قرار است در این تیم رخ دهد.
خانه سرباز صلح ایران، یک سازمان مردم نهاد است که بیشتر فعالیت های این سازمان فرهنگی و اجتماعی بوده و هیچگونه فعالیت یا سابقه ورزشی از این سازمان به چشم نمی خورد و تنها هدف این سازمان تکریم مدافعان امنیت ساز کشور با تقویت اتحاد و انسجام اقوام ایرانی است که در زمینه صلح و دوستی فعالیت می کنند.
در همین زمینه محمد میثم مصائبی، مدیرعامل تیم ماشین سازی تبریز در گفتگو با نصر در خصوص این اتفاقات گفت: انتقال مالکیت باشگاه به شرط باز شدن پنجره های نقل و انتقالاتی تیم قرار است به سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح ایران واگذار شود و در صورت عدم تحقق قول های این سازمان، مالکیت باشگاه به مالک فعلی یعنی آقای قربانی بازگردانده می شود.
وی در ادامه افزود: این سازمان در تهران قرار دارد و سرهنگ رحیمی مدیرعامل و تیمسار دادبین از اعضای هیات مدیره این سازمان هستند که چند روز پیش به تبریز آمده بودند و جلساتی برگزار و این موضوعات مطرح شد.
مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز همچنین در مورد عدم بازشدن پنجره های نقل و انتقالاتی این تیم پس مدت های طولانی خاطر نشان کرد: باید در حل این مشکل همه باهم هماهنگ شوند و برای حل مشکلات باهم همکاری کنند. البته تغییراتی که قرار است در کادر اجرایی و مدیریتی باشگاه انجام شود باعث خواهد شد تا این باشگاه با اصالت بازهم به روز های خوش خود بازگردد. من برای مدیر عاملی به این باشگاه نیامده بودم و رسالت من این بود که مانع از منحل شدن این باشگاه شوم و همین باعث شد تیم را تا نیم فصل پیش ببریم و اگر پنجره نقل و انتقالات تیم در این نیم فصل باز نشود، قطعا به لیگ دو سقوط خواهیم کرد. البته برخی اخبار هم وجود دارد که توسط رسانه ها ایجاد می شود و این ها جذابیت فوتبال هستند و برایم عادی است و گله ای ندارم.
مصائبی در پایان در خصوص ماندگاری این تیم در لیگ دسته یک فوتبال ایران گفت: با سال ها تجربه مدیرعاملی در لیگ یک باید بگویم که هیچ تضمینی در خصوص سقوط یا صعود تیم ها وجود ندارد و ملوان با وجود صدرنشینی نمی توان گفت به لیگ برتر صعود خواهد کرد و در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. به هرحال تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم در لیگ بماند و ۵۱ امتیاز دست نخورده داریم که اگر نصف آنها را بتوانیم کسب کنیم قطعا در لیگ خواهیم ماند.
پس از این گفتگو، در تماس تلفنی با هیات فوتبال استان در خصوص این مسائل اعلام شد به زودی جزئیات مربوط به انتقال مالکیت این باشگاه اعلام خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =