کد خبر : 8477
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

انتقاد از استخدام‌های فامیلی در شهرداری تبریز/ مدیران و معاون شهرداری سر کار خود نیستند

انتقاد از استخدام‌های فامیلی در شهرداری تبریز/ مدیران و معاون شهرداری سر کار خود نیستند

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از استخدام‌های فامیلی در شهرداری و حذف هزینه شب کاری‌ها گفت: متاسفانه مدیران و معاون شهرداری سر کار خود نیستند و فقط در جلسه هستند، چرا که حق الجلسه می‌گیرند.  به گزارش آوای سهند ، محرم محمدزاده صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به هزینه‌های

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از استخدام‌های فامیلی در شهرداری و حذف هزینه شب کاری‌ها گفت: متاسفانه مدیران و معاون شهرداری سر کار خود نیستند و فقط در جلسه هستند، چرا که حق الجلسه می‌گیرند.

 به گزارش آوای سهند ، محرم محمدزاده صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به هزینه‌های میلیاردی برای مرکز همایش‌های بین‌المللی اظهار داشت: با این حال درب‌های این مرکز بسته است، هیچ درآمدزایی ندارد و با وجود اجرای برنامه‌های مختلف در تبریز این مرکز خدماتی ندارد.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به مشکلات مربوط به میدان آذربایجان گفت: با وجود سوالات ما همچنان وضعیت این پروژه‌ها مبهم است.

عضو کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه درآمدهای پایدار بحث مهمی است، افزود: متاسفانه اجاره حدود ۵۰ مغازه شهرداری که در اختیار افراد مختلف قرار گرفته، پرداخت نمی‌شود و این باعث هدر رفت ماهانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان از درآمد شهرداری می‌شود.

عضو شورای شهر با ابراز این مسئله که زائرسرای شهرداری در مشهد تنها به افراد خاصی تعلق دارد، خاطرنشان ساخت: پیشنهاد می‌دهم این زائرسرا در مشهد فروخته و به جایش در تبریز هتل بسازیم و تعدادی از نیروهای مازاد شهرداری در این هتل مشغول به کار شوند.

 محمدزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه هنوز انتشار روزنامه سراسری در کشور به نام تبریز به جایی نرسیده از عدم اجرایی شدن بودجه مربوط به تبریز ۲۰۱۸ نیز انتقاد کرد و بیان داشت: نمایندگان مجلس نیز در ارتباط با تبریز ۲۰۱۸ کاری نمی‌کنند.

این عضو شورا همچنین با انتقاد از استخدام‌های فامیلی در شهرداری، حذف هزینه شب‌کاری‌ها گفت: متاسفانه مدیران و معاون شهرداری سر کار خود نیستند و فقط در جلسه هستند، چرا که حق الجلسه می‌گیرند، خواهش می‌کنم تعداد جلسات همه مساوی نباشد.

وی افزود: متاسفانه این‌گونه شنیده‌ام که مدیران شهردای به‌دلیل حق‌الجلسه می‌خواهند در همه جلسات حضور داشته باشند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =