کد خبر : 16802
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

امید ملت در جلوگیری از خصوصی‌خواری‌، دانشجویان انقلابی است

امید ملت در جلوگیری از خصوصی‌خواری‌، دانشجویان انقلابی است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نتیجه‌ی روندِ فعلی در خصوصی‌سازیِ بنگاه‌های اقتصادی را به پدیدآمدن طبقه نوکیسگان مولتی میلیاردر تشبیه کرد. به گزارش sikn، اکبر اعلمی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در کانال شخصی خود، تشکل های دانشجویی و طلاب انقلابی را تنها چشم امید جلوگیری از ویژه خواری ها و روند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نتیجه‌ی روندِ فعلی در خصوصی‌سازیِ بنگاه‌های اقتصادی را به پدیدآمدن طبقه نوکیسگان مولتی میلیاردر تشبیه کرد.

به گزارش sikn، اکبر اعلمی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در کانال شخصی خود، تشکل های دانشجویی و طلاب انقلابی را تنها چشم امید جلوگیری از ویژه خواری ها و روند خسارت‌بار خصوصی سازی در کشور عنوان کرد.

اعلمی نوشت: “در پی اعلام حمایت قاطع مقام رهبری از تجمعات خودجوش برخی تشکل های دانشجویی در اعتراض به برخی خصوصی‌خوری‌های رایج، خوشبختانه برخی تشکل های دانشجویی و طلاب و سایر دلسوختگان کشور با مشاهده پاره ای از انحراف ها از اهداف و آرمان های اقتصادی انقلاب و چوب حراج زدن به اموال عمومی به بهانه خصوصی سازی که منجر به پدید آمدن طبقه جدیدی از نوکیسگان مولتی میلیاردر و تشدید تضاد اجتماعی و شکاف های عمیق طبقاتی می شود، مدتیست که به صورت خودجوش با تجمعات مدنی خود ادامه مفت فروشی ها را دچار اختلال کرده است.

باتوجه به حمایت قاطع رهبری از معترضین هرگونه مفت فروشی و تبدیل شدن آن به یک حرکت خودجوش اجتماعی، اکنون جهت جلوگیری از تداول ثروت نزد ویژه خواران و رفع سلطه از حدود نیمی از خاک زرخیز مغان و بازگرداندن یکی از بزرگترین بنگاه های حاکمیتی کشور به بیت المال و آغوش مردم منطقه، چشم امید همه به حرکت خودجوش تشکل های دانشجویی، سیاسی و طلاب انقلابی اردبیل و مغان دوخته شده است. این بنگاه چندهزارمیلیاردتومانی در ازای دریافت صدمیلیاردتومان نقد و بقیه در اقساط ۱۳ساله به مبلغ ۱۷۰۰میلیاردتومان واگذار شده است! “

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 7 =