کد خبر : 14141
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

امام جمعه تبریز هم لباس سپاه بر تن کرد/ طنین شعار”آذربایجان اویاخدی/سپاهیه دایاخدی” در تبریز

امام جمعه تبریز هم لباس سپاه بر تن کرد/ طنین شعار”آذربایجان اویاخدی/سپاهیه دایاخدی” در تبریز

صبح امروز مردم ولایتمدار تبریز با تجمع مقابل بیت امام جمعه تبریز ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه آمریکا شعار” آذربایجان‌ اویاخدی/سپاهیه دایاخدی” را در حمایت از سپاه سر دادند. به گزارش آوای سهند، صبح امروز مردم تبریز در اعتراض به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی و حمایت از سپاه

صبح امروز مردم ولایتمدار تبریز با تجمع مقابل بیت امام جمعه تبریز ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه آمریکا شعار” آذربایجان‌ اویاخدی/سپاهیه دایاخدی” را در حمایت از سپاه سر دادند.

به گزارش آوای سهند، صبح امروز مردم تبریز در اعتراض به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی خودجوش مقابل بیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تجمع کردند.

مردم آگاه و ولایتمدار تبریز در این تجمع دستنوشته‌هایی با مضمون ” من هم سپاهی‌ام” و “من بیر پاسدارام” در دست داشته و شعار “آذربایجان اویاخدی/سپاهیه دایاخدی” سر دادند.

در ابتدای این مراسم نیز علی شهودی، شاعر انقلابی آذربایجانی شعری با مضمون “آنکه بر خاک زده پوزه آمریکا/دافع دشمن خونخوار سپاه است، سپاه” را برای حاضرین قرائت کرد. همچنین در ابتدای این مراسم مادر شهید مدافع حرم شهید صادق عدالت اکبری دقایقی به سخنرانی پرداخت.

از نکات جالب این مراسم حضور امام جمعه تبریز با لباس سپاه در این تجمع بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + یازده =