کد خبر : 21
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۳۰

افزایش ۱۰ درصدی ارزش معاملات بورس تبریز در آبان امسال

افزایش ۱۰ درصدی ارزش معاملات بورس تبریز در آبان امسال

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان شرقی از افزایش ۱۰ درصدی ارزش معاملات تالار بورس تبریز در آبان ۹۵ نسبت به ماه قبل از آن خبرداد. به گزارش نگاه از ایرنا، محمد امین عابدینی روز دوشنبه اعلام کرد: در آبان ماه امسال ۴۶۱ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۶۴ سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان شرقی از افزایش ۱۰ درصدی ارزش معاملات تالار بورس تبریز در آبان ۹۵ نسبت به ماه قبل از آن خبرداد.

به گزارش نگاه از ایرنا، محمد امین عابدینی روز دوشنبه اعلام کرد: در آبان ماه امسال ۴۶۱ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۶۴ سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و ۵۵ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۱۲ ریال داد و ستد شد که نشانگر رشد ۱۰ درصدی نسبت به مهرماه سالجاری است.
وی با بیان اینکه ۵۱ درصد معاملات این ماه معادل ۵۴۱ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۳۸۱ ریال به خرید و ۴۹ درصد معادل ۵۱۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۳۳۱ ریال به فروش سهام اختصاص داشت، افزود: این معاملات توسط ۴۵ کارگزار بورس انجام شد.
مدیر بورس منطقه ای آذربایجان شرقی اعلام کرد: در آبان ماه امسال ۵۴۸ کد معاملاتی جدید در تالار بورس تبریز ایجاد شد.
تالار بورس اوراق بهادار تبریز به عنوان دومین تالار بورس منطقه ای ایران در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۸۲ در تبریز کار خود را آغاز کرد.
بورس اوراق بهادار منطقه ای تبریز زیر نظر سازمان بورس اوراق بهادار تهران فعالیت می کند و سهام تمامی شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران در این تالار قابل معامله می باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + هشت =