کد خبر : 7330
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۳

اسپانیا با کارنامه ای فوق العاده در راه روسیه

اسپانیا با کارنامه ای فوق العاده در راه روسیه

تیم ملی اسپانیا در شرایطی مهیای حضور در جام جهانی می شود که عملکرد فوق العاده ای در سالهای اخیر ارائه داده است.   تیم ملی اسپانیا دیشب نیز موفق شد با گل دقایق پایانی یاگو آسپاس تیم ملی تونس را مغلوب کند تا با آمادگی کامل عازم سفر به روسیه شود. در حال حاضر تیم

تیم ملی اسپانیا در شرایطی مهیای حضور در جام جهانی می شود که عملکرد فوق العاده ای در سالهای اخیر ارائه داده است.

 

تیم ملی اسپانیا دیشب نیز موفق شد با گل دقایق پایانی یاگو آسپاس تیم ملی تونس را مغلوب کند تا با آمادگی کامل عازم سفر به روسیه شود. در حال حاضر تیم ملی اسپانیا تنها تیمی در بین ۳۲ شرکت کننده در روسیه است که از سال ۲۰۱۶ تا به حال شکستی را پذیرا نشده و خولن لوپتگی از زمان انتصاب به عنوان سرمربی لاروخا در ۲۰ بازی هرگز مغلوب نشده است.

آخرین باری که اسپانیا طعم شکست را چشیده است به آخرین بازی آنها در یورو ۲۰۱۶ برابر ایتالیا بازمی گردد که تیم تحت هدایت دلبوسکه با ۲ گل مغلوب ایتالیا شد. از زمانی که لوپتگی هدایت لاروخا را در دست گرفت، ۱۴ پیروزی و ۶ شکست حاصل کار اسپانیا بوده و حالا آنها امیدوارند بعد از ۸ سال دوباره موفق به فتح جام جهانی شوند.

اسپانیا در گروه دوم مسابقات با پرتغال، مراکش و تیم ملی کشورمان همگروه خواهد بود و از بخت های اصلی تصاحب جام به شمار می آید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =