کد خبر : 8172
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۳۰

استخدام ۳ برادر از یک خانواده در شهرداری ظلم به مردم است/ باید لایحه ساماندهی استخدام‌ها با آزمون به شورا ارائه شود

استخدام ۳ برادر از یک خانواده در شهرداری ظلم به مردم است/ باید لایحه ساماندهی استخدام‌ها با آزمون به شورا ارائه شود

اکبرنژاد با انتقاد از استخدام‌های فامیلی و بی‌رویه در شهرداری تبریز وجود این شرایط را مساوی با هدر رفت بیت‌المال تلقی کرد. به گزارش آوای سهند ، صبح امروز شکور اکبرنژاد در صحن علنی شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه در خصوص مدیریت استخدام‌ها در شهرداری باید تلاش بیشتری صورت بگیرد، ابراز داشت: اینکه از

اکبرنژاد با انتقاد از استخدام‌های فامیلی و بی‌رویه در شهرداری تبریز وجود این شرایط را مساوی با هدر رفت بیت‌المال تلقی کرد.

به گزارش آوای سهند ، صبح امروز شکور اکبرنژاد در صحن علنی شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه در خصوص مدیریت استخدام‌ها در شهرداری باید تلاش بیشتری صورت بگیرد، ابراز داشت: اینکه از یک خانواده سه برادر در شهرداری کار می‌کنند، ظلم به مردم و بیت‌المال است.

وی متذکر شد: شهرداری لایحه‌ای بیاورید که نوع استخدام را سر و سامان دهیم و برای آینده شهرداری با برگزاری آزمون و امتحان افراد را انتخاب و تربیت کنیم، زیرا اگر این اتفاق رخ ندهد در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

رئیس شورای شهر تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید بهشتی، خاطرنشان ساخت: در هفته قوه قضائیه قرار داریم و امیدواریم مسئولان امر در جهت عدالت اجتماعی تلاش و رضایت مردم را جلب نمایند.

وی خواستار برنامه‌ریزی جهت مدیریت پساب‌ها شد و با اشاره به مصرف بی‌رویه آب در کشور، تصریح کرد: بحراب آب به مرز هشدار رسیده و اگر در آذربایجان‌شرقی الگوی مصرف آب اصلاح نشود شرایط‌مان همچون آبادان نگران کننده خواهد شد.

وی طی تذکری به شهرداران مناطق تبریز گفت: چهار برابر حد مجاز سم پاشی در شهر صورت می‌گیرد و اینگونه شاهد رشد سرطان در جامعه می‌شویم.

آناج/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =