کد خبر : 32568
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

از تکذیب یک شایعه تا اظهارات متناقض/ بودجه تراکتور ۲ و نیم برابر شده است

از تکذیب یک شایعه تا اظهارات متناقض/ بودجه تراکتور ۲ و نیم برابر شده است

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور اعلام کرد که بودجه این باشگاه برای فصل آینده به میزان ۲ الی ۲ و نیم برابر افزایش یافته و به تصویب رسیده است.

به گزارش نگاه، برنامه «موج ورزش» شبکه استانی سهند شب گذشته با محوریت بررسی وضعیت باشگاه تراکتور به روی آنتن رفت و کاظم محمودی، مدیر تیم فوتبال این باشگاه به عنوان میهمان در برنامه حضور یافت.

تکذیب اضافه شدن روانخواه به کادرفنی تراکتور

محمودی در صحبت‌های ابتدایی خود به شایعات حضور امید روانخواه در کادرفنی این تیم واکنش نشان داده و ابراز کرد: اضافه شدن هرگونه عضو جدید به کادرفنی تراکتور کاملا کذب بوده و آن را رد می‌کنم.

وی یادآور شد: متأسفانه در فصل گذشته تیم از ابتدای مسابقات وارد حاشیه شد که با آمدن ساغلام در نیم‌فصل دوم، حواشی جمع شد و با حمایت‌های مالی مالک باشگاه نتایج خوبی گرفتیم و روندمان رو به رشد شد.

قرارداد ساغلام ۹۹/۹۹ درصد تمدید می‌شود

سرپرست تراکتور با تأکید بر اینکه نظر هیأت‌مدیره باشگاه ایجاد ثبات در تیم است، گفت: به احتمال ۹۹/۹۹ درصد قرارداد سرمربی تراکتور تمدید خواهد شد. جلسه هیأت‌مدیره باشگاه فردا برگزار می‌شود تا قرارداد با ساغلام نهائی شود.

محمودی درخصوص نقل‌وانتقالات تراکتور اعلام کرد: لیست مازاد مشخص شده و با چهار الی پنج بازیکن از نفرات مدنظر کادرفنی مذاکرات اولیه را انجام داده‌ایم. بازیکنان جدید باید از نظر فنی و اخلاقی در شأن تراکتور باشند.

اقدامات برای کسب مجوز حرفه‌ای

وی همچنین خبر از ایجاد تغییرات در قرارداد اسپانسر البسه این تیم و اقدامات جهت اخذ مجوز حرفه‌ای داد: کارهای کسب مجوز حرفه‌ای را انجام می‌دهیم و شاید امسال جزو اولین تیم‌ها باشیم که مجوز را بگیریم.

محمودی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه «زیرساخت‌های آکادمی باشگاه و امکانات تیم‌های پایه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است»، افزود: باشگاه برای استفاده تیم‌های پایه از یک استادیوم درحال مذاکره است.

در فصل گذشته انتظارات هواداران برآورده نشد

علی خطیر، نائب رئیس هیات مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه تراکتور نیز در ادامه این برنامه به عنوان میهمان تلفنی روی خط آمده و اظهار داشت: متأسفانه تراکتور در ابتدای فصل گذشته خوب بسته نشد و نتوانست انتظارات هواداران را برآورده سازد.

وی در مورد وضعیت نیمکت تراکتور گفت: انتطار داریم ساغلام یکی دو روز آینده قرارداد را امضا کند تا نقل‌وانتقالات را شروع کنیم. از نظر ما آقای ساغلام سرمربی فصل آینده تراکتور است مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ بدهد.

افزایش ۲ تا ۲ و نیم برابری بودجه تراکتور 

به گفته نائب رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور، بودجه این باشگاه برای فصل آینده فوتبال کشور به میزان ۲ الی ۲ و نیم برابر افزایش یافته که در هیات مدیره به تصویب رسیده است؛ البته اشاره‌ای به رقم آن نشد.

خطیر که طی روزهای گذشته مورد هجمه انتقادات قرار گرفته بود، در واکنش به تاخیر باشگاه تراکتور در ورود به بازار نقل‌وانتقالات مطرح کرد: از هواداران می‌خواهیم تحت تاثیر مطالب فضای مجازی قرار نگیرند و به ما اعتماد کنند.

اظهارات متناقض روی آنتن زنده!

اما موضوع قابل تأمل در این برنامه اظهارات متناقض سرپرست تیم فوتبال تراکتور و نائب رئیس هیات مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات این باشگاه در مورد قرارداد ساغلام بود.

محمودی درحالی اعلام کرد پیش‌نویس قرارداد سرمربی تراکتور آماده شده و پس از تصویب در هیات مدیره به وی ارسال خواهد شد که لحظاتی بعد خطیر اعلام کرد این قرارداد ارسال شده است!

با این حال، هر دو مسئول تراکتور تمدید قرارداد ارطغرل ساغلام را قریب‌الوقوع دانسته و وعده دادند که تلاش مجموعه باشگاه تراکتور بر این است تا تیمی قدرتمند روانه مسابقات فصل آینده فوتبال کشور نمایند.

آناج/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 13 =