کد خبر : 29511
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

اخباری یکی از اسطوره‌های باشگاه تراکتور است

اخباری یکی از اسطوره‌های باشگاه تراکتور است

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: اخباری یکی از اسطوره‌های باشگاه تراکتور است که با عملکردش در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتور در عرصه بین‌المللی افتخار آفرینی کرد.

به گزارش نگاه، «میر معصوم سهرابی» در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور با تبریک انتخاب «محمدرضا اخباری» به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تراکتور پیش از این به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا انتخاب شده بود و اینبار اخباری به عنوان کاپیتان تیم، افتخار آفرینی کرد که جای خرسندی دارد.
سهرابی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت اخباری، توضیح داد: بازیکن فولاد ضربه شدیدی به پای اخباری وارد کرد که این موضوع باعث نگرانی ما و هواداران شده بود که عکسبرداری و MRI از زانوی این بازیکن انجام شد و پزشک تیم در این زمینه با چندین متخصص مطرح مشورت کرد. خدا را شکر این بازیکن نیازی به عمل جراحی ندارد. تمامی امکانات لازم را برای بهبود هر چه سریع‌تر اخباری فراهم کرده‌ایم تا او در کمترین زمان به تیم ملحق شود.
مدیرعامل تراکتور با بیان اینکه اخباری لایق بهترین‌هاست، اظهار داشت: اخباری یکی از دروازه‌بانان توانمند و با تجربه فوتبال کشورمان است که قطعاً کمک حال تیم ملی و تراکتور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =