کد خبر : 14472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۲۶

اخباری: دوباره به دوران اوج خود باز می‌گردم/ همیشه دلم با تراکتور است

اخباری: دوباره به دوران اوج خود باز می‌گردم/ همیشه دلم با تراکتور است

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی گفت: دوباره به دوران اوج ورزشی خود باز می‌گردد. به گزارش آوای سهند به نقل ازفارس، محمدرضا اخباری در برنامه تلویزیونی موج فوتبال اظهار داشت: من ۲ سال بسیار خوب را در تیم تراکتورسازی داشتم و بعد از اتمام قرارداد سربازی‌ام، چون با تیم سایپا قرارداد داشتم باید به این تیم باز

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی گفت: دوباره به دوران اوج ورزشی خود باز می‌گردد.

به گزارش آوای سهند به نقل ازفارس، محمدرضا اخباری در برنامه تلویزیونی موج فوتبال اظهار داشت: من ۲ سال بسیار خوب را در تیم تراکتورسازی داشتم و بعد از اتمام قرارداد سربازی‌ام، چون با تیم سایپا قرارداد داشتم باید به این تیم باز می‌گشتم. خیلی تلاش کردم که رضایت نامه‌ام را از تیم سایپا بگیریم و همچنان در تیم تراکتورسازی حضور داشته باشم، اما موفق نشدم و با تیم سایپا فوتبالم را ادامه دادم.

وی افزود: حتی زمانی که در تیم سایپا بودم فکر و ذکرم با تیم تراکتور بود. من از تیم تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شدم و در باشگاه‌های آسیا نیز از گروه خود صعود کردیم و سال‌های بسیار خوبی را در تیم تراکتورسازی داشتم.

وی در مورد علت کم بازی کردنش در سایپا و عدم درخشش در این تیم گفت: من در تیم تراکتورسازی مصدومیت جزیی داشت که در تیم سایپا تشدید یافت و کادر پزشکی این تیم نیز نتوانست مرا درمان کند. در پایان فصل گذشته از باشگاه سایپا خواستم که برای درمان پایم به اسپانیا بروم، اما با این موضوع مخالفت کردند و همین موضوع سبب شد که بین من و باشگاه فاصله افتد و در نیم فصل اول هم به من فرصت بازی ندادند و در نهایت رضایت‌نامه خود را برای حضور در تیم تراکتورسازی گرفتم.

اخباری تصریح کرد: می‌دانستم دیر با زود به تیم تراکتورسازی باز خواهم گشت و از طرفی هم دوست نداشتم در هر تیمی بازی کنم و خیلی خوشحالم که در تبریز حضور دارم و هیچ ‌وقت محبت مردم آذربایجان و هواداران تیم تراکتورسازی را فراموش نمی‌کنم.

البته من قصد داشتم در یک تیم اروپایی بازی کنم و حتی پیش نویس قراردادم هم نوشته شده بود، اما بعد از تماس آقای زنوزی لحظه‌ای درنگ نکرده و با تیم تراکتورسازی قرارداد بستم.

اخباری در مورد اینکه چرا درخشش سابق را ندارد، گفت: طبیعی است دوری از فوتبال عواقبی دارد اما تلاش می‌کنم که همان اخباری ۲ سال پیش برای تراکتور شوم و از آقای داریوش اسفندیاری مربی دروازه‌بانان تراکتورسازی هم تشکر می‌کنم که خیلی برای رسیدن من به مرز آمادگی کمک کرده و باید عنوان کنم روزی که برای اولین بار روی نیمکت تیم تراکتورسازی نشستم دلم گرفت، زیرا من ۲ سال دروازه‌بان ثابت تراکتور بودم اما برای من موفقیت تیم مهم‌تر از بازی کردنم بوده و در آن هفته‌ها هم تیم خوب نتیجه می‌گرفت.

دروازه‌بان تیم تراکتور تصریح کرد: ‌ قرارداد من با تیم ۴ و نیم ساله است و اکثر بازیکنان هم قرارداد طولانی مدت دارند و این نشان از سیاست آینده‌نگری باشگاه تراکتور دارد و فرق باشگاه خصوصی با دولتی در اینجا مشخص می‌شود و دفعه قبلی زمانی که در تیم تراکتور بودم همه سیاست‌های باشگاه یک ساله بوده و کسی برای تیم دل نمی‌سوزاند.

وی خاطرنشان ساخت: همه بازیکنان تیم در بازی مقابل پرسپولیس هم قسم شده بودیم که برابر این تیم به پیروزی برسیم تا هواداران خود را خوشحال سازیم و با وجود اینکه موقعیت‌ها خوبی داشتیم، بدشانس بوده و به نتیجه مساوی رضایت دادیم.

اخباری اضافه کرد: در بازی مقابل پارس‌جنوبی و در  حضور هواداران تیم به دنبال پیروزی هستیم و تلاش می‌کنیم سهمیه باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم و ان‌شاءالله این بازی را به سود خود به اتمام می‌رسانیم و هواداران پرشور تراکتورسازی را شاد خواهیم کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =