کد خبر : 35587
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

بیگی در مصاحبه با دنیای اقتصاد:

حکمرانی نو باید در عمل دیده شود/ اعتنا به مردم آرامش‌ بخش است

حکمرانی نو باید در عمل دیده شود/ اعتنا به مردم آرامش‌ بخش است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا آقای قالیباف نوید تغییر در رویه حکمرانی را دادند، اما این اصلاحات باید در صحنه عمل دیده شود و بگویند بنا است در چه موضوعاتی چه اصلاحاتی رخ دهد.

به گزارش نگاه، احمد علیرضا بیگی در مصاحبه با روزنامه دنیای اقتصاد افرود: آنچه می‌تواند آرامش‌بخش باشد اعتنا به مردم است. ما باید باور کنیم که اگر مردم پشتیبان جمهوری اسلامی نباشند حتما آن مردم به تصرف آمریکا و غرب درخواهند آمد.
ما باید اعتنا به مردم را در شیوه عملکرد دستگاه‌های مختلف و در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی ببینیم.
این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: باید دید در حوزه اقتصاد چه اعتنایی به مردم صورت می‌گیرد آیا قرار است اقتصاد ما مردم‌پایه باشد یا همچنان مردم رقیب دولت در اقتصاد محسوب می‌شوند؟ در حوزه سیاسی آیا در انتخابات‌ها به مردم بها خواهیم داد؟ و انتخابات به خواست مردم خواهد بود؟ یا همچنان بر این باوریم که مردم اگر پای صندوق رای هم نیایند انتخابات را برگزار می‌کنیم و اتفاقی هم نمی‌افتد؟ باید تکلیف این سوالات مشخص شود.
علیرضا‌بیگی خاطرنشان کرد: باید اصلاحاتی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سیاست و اقتصاد رخ دهد و اگر ما به مردم بها ندهیم و خواست و نظر مردم مورد اعتنا قرار نگیرد مشخص نیست در بحران بعدی چه اتفاقی می‌افتد.
این نماینده مجلس ادامه داد: اصلاح باید در چارچوب تدابیر و سیاست‌هایی که دولت اتخاذ می‌کند، دیده شود. دولت باید نشان دهد سیاست‌گذاری‌هایش در مسیر تحصیل رضایت مردم است. این موضوع می‌تواند در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خودش را نشان دهد. در کوتاه‌مدت دولت برای اینکه نشان دهد به دنبال اصلاح است باید تغییراتی را در مدیران و وزرایش ایجاد کند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 6 =