کد خبر : 22110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

اجرای کنسرت «راست موغام‌» در تبریز

اجرای کنسرت «راست موغام‌» در تبریز

اجرای کنسرت «راست موغام‌» در تبریز

در نخستین جشنواره موسیقی فجر در تبریز، اجرای کنسرت گروه «راست موغام » امروز یکشنبه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سهند به نقل از ایرنا، این کنسرت به سرپرستی «شهریار صدیق» و آواز «حسین ملکی‌زاده» در قالب «خالق ماهنی لاری» (آهنگ های فولکور و عامه پسند) به مدت یک شب در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی ۲۹ بهمن تبریز اجرا می شود.
«حسین ملکی زاده» خواننده کنسرت راست موغام روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: هدف اصلی گروه ایجاد فضای مناسب و جوان پسند و اجراهای تاپ از موسیقی کلاسیک و ملی آذربایجان است.
وی افزود: این کنسرت شامل قطعات بدون کلام (اینسترومنتال) و آوازی که شامل تصنیف ها و ترانه های مردمی و همچنین قطعات مقامی و از موسیقی آذربایجان است.
ملکی زاده با بیان اینکه این گروه تلفیقی از باتجربه ها و جوانان است، خاطرنشان کرد: از امتیازات این اجرا می توان به هنرنمایی دو خواننده جوان و خوش آتیه به نام های آرتان فربختی و امیر رضا خداوردی پور اشاره کرد که امیدواریم شبی خوش و به یاد ماندنی برای حاضران فراهم کنیم.
وی زنده نگه داشتن موسیقی فاخر و پرافتخار آذربایجان را از اهداف والای این گروه ذکر کرد و گفت: همچنین ایجاد نشاط و نیز تولید فکر هنری در بین جوانان از دیگر اهداف این اجرا می باشد.
از نوازندگان و هنرمندان این کنسرت می توان به شهریار صدیق: تار، سیامک فرج زاده: تار، مهدی مصلح: بم تار، فرزین رازقی: عود، رضا بنیادی: کمانچه، پینار ملکی زاده: کمانچه، احسان برادر: کمانچه آلتو، آرمان سروری: بالابان و فررزین سلطانی: ناغارا، اشاره کرد.
علاقمندان جهت دریافت بلیت به سایت www.ebilit.com مراجعه کنند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + سه =