کد خبر : 20093
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۳۴

آقاپور:وزیر جوان، دست دزدان ارزش افزوده را نه از مچ بلکه از بازو قطع کنید

آقاپور:وزیر جوان، دست دزدان ارزش افزوده را نه از مچ بلکه از بازو قطع کنید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با گفت: چرا از وقتی مقامات دولتی حرف از تعطیلی سرویس های ارزش افزوده زده اند، شدید ترین هجمه های رسانه متوجه آنان شده است؟ به گزارش سهند ،معصومه آقاپور علیبشاهی درنشست علنی صبح (یکشنبه، ۲۱مهرماه) مجلس شورای اسلامی  ضمن تسلیت ایام ماه صفر و اربعین حسینی(ع) و آرزوی سلامتی برای زائرین

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با گفت: چرا از وقتی مقامات دولتی حرف از تعطیلی سرویس های ارزش افزوده زده اند، شدید ترین هجمه های رسانه متوجه آنان شده است؟

به گزارش سهند ،معصومه آقاپور علیبشاهی درنشست علنی صبح (یکشنبه، ۲۱مهرماه) مجلس شورای اسلامی  ضمن تسلیت ایام ماه صفر و اربعین حسینی(ع) و آرزوی سلامتی برای زائرین و  تبریک روز حافظ در نطق میان دستور خود، گفت: زخم هایی که امروز بر تن ملت ایران دیده  می شود کم نیست، از تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه گرفته تا غارتگرانی که در این  مقطع پر تلاطم بسترمناسبی برای زیاده خواهی‌های مفاسد خود دیدند و هر روز شاهد کشف و محاکمه آنها هستیم؛ جا دارد از پیگیری آیت الله رئیسی در برخورد با مفاسد اقتصادی تشکر کنم و در ادامه باید  با زالو صفتانی که بی سر و صدا در حال مکیدن دارایی ملت هستند  برخورد جدی تری داشته باشند.

نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی افزود: بسیار خرسند هستم که بعد ازچندین سال حق الناس در ادبیات سیاسی کشور پررنگتر دیده می شود از وزیر جوان ارتباطات سپاسگزارم که در این حوزه پیشقدم بوده است.

 وی با طرح  این سئوال که سرویس ارزش افزوده چیست؟ گفت: این سرویس ها باندهایی هستند که با گردش مالی افزوده ۲۶۰۰ میلیارد تومان و در طی سه سال ۷هزار میلیارد تومان درآمد داشته اند و نه ماهیت آنها مشخص است و نه به دستگاه‌های نظارتی پاسخگو هستند؛ تا چه زمانی مردم فریاد بزنند که بدون اطلاع آنها و با حقه هایی مانند سفرهای زیارتی و برنده شدن در مسابقه ماهانه به اسم ارزش افزوده مبالغی از حسابهای‌شان کسر می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: این زالوهای اقتصادی به کجا وصل هستند؟، درهفته های اخیر زمانی که مقامات ارشد دولتی صحبت از احتمال حذف این سرویس ها می کنند، بی سابقه ترین حملات رسانه ای را آغاز کردند، تا جلوی تعطیلی شدن این تجارت را بگیرند؛ این ارزش افزوده به جیب کدام شهروند اضافه شده است؟؛ اگر افزایشی هم در کار بوده برای عده خاصی بوده است، باید مشخص شود درآمد این سرویس ها در جیب چه کسانی است و این منابع درآینده برای چه اهدافی استفاده می شود؟، از آقای روحانی و دستگاه ها نظارتی  خواستار جمع آوری این سرویس ها هستم، و این مبالغ باید سریع تر به جیب مردم بازگردانده شود و پرونده متخلفان به دستگاه‌های قضایی ارسال شود ودر این رابطه ضروری است وزیر جوان دست این نابکاران نه از مچ بلکه از بازو قطع کند.

آقاپور علیشاهی از مسئولان سپاه درخواست می کنم که در جمع آوری صندلی های اضافی حکومت اقدام عاجل کنند و افزود: همچنین می طلبد با حذف مدیران سنتی که با دادن آدرس های غلط جامعه را به فاجعه می کشانند، اقدام کنید.

 وی خطاب به روسای سه قوه گفت: سران سه قوای کشور؛ مسئولیت کنونی شما بسیار سخت و طاقت فرسا است، چراکه در جنگ زمانی که محاصره می شوید سه راه حل دارید یا شکستن محاصره یا تسلیم  و یا شهید شدن. برای شکستن محاصره باید به دنبال حل مسائل اقتصادی باشید نه سرکوب آنها؛ در شرایط فعلی سیاست ‌های ارزی و پولی نداریم  و بانک مرکزی با سیاست‌های پلیسی تقاضا را در تنگنا و عرصه را بسیار محدود و تولید کنندگان sme ها را در تونل  شکنجه قرار داده است و با بخشنامه‌های مکرر و قوانین دست و پاگیر و شرایط تحریم های ناجوانمرادانه آمریکا به پشت آنها تبر زده ایم، ۳۲ سازمان درگیر صادرات و واردات هستند آیا این حمایت از صادرات غیر نفتی است؟ برای آن چاره ای  بیاندیشیم.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از دولت و سازمان برنامه و بودجه خواستار حمایت از سازمان دامپزشکی شد و افزود: امکانات این سازمان بسیار محدود ولی دامنه فعالیت آنها بسیار گسترده است؛ دامپزشکان ناجیان گمنام سلامت کشور هستند.

وی ادامه داد: صنعت چاپ و تکثیر می تواند با ارائه راه کارهای جدید بسته بندی کشور، بازارهای کشور همسایه را تصاحب کند و اشتغال بیش از یک میلیون نفر را فراهم کند؛ مبادا ارزش های انقلاب در خاکریزهای اقتصادی جا بماند باید مردانه بایستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: آقای روحانی و مسئولان  دولت تدبیر وامید اکنون کمی پریشان هستیم اما از حمایت شما پشیمان نیستیم زیرا از تلاش خود در عرصه بین المللی فروگذار نبودید، اما اختیارات محدود است.

عضو کمیسیون اقتصادی خطاب به  مردم گفت: مجلسیان را بهتر قضاوت کنید، ما را در لابه لای چرخ دنده های معیوب اقتصاد که عوامل داخلی۴۰ ساله  وخارجی تبهکارانه دارند  خرد نکنید. بدون شک نمایندگان مجلس مشروعیت خود را از مردم و مقام معظم رهبری بدست آورده اند و خط قرمز نمایندگان  احقاق حقوق ملت است.

آقاپور علیشاهی در ادامه گفت:از سپاه پاسدران جهت سرنگونی پهپاد نظامی دشمن تشکر می کنم، ولی این ارگان و سایرمسئولان در شرایط فعلی باید چندین پهپاد داخلی را سرنگون کنند، یکی اختلاف و فتنه گری و دیگری خروج گروه های نظامی از اقتصاد و تحول در نظام اداری کشور است.

  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه ضمن تشکر از وزیر راه وشهرسازی، مدیرکل راه استان آذربایجان شرقی و شهرستان شبستر، خواستار تکمیل جاده شبستر و تسوج و زیرگذر شهر خامنه و ساماندهی مسکن مهر شهر صوفیان، شبستر، بندر شهر و علی الخصوص شهر تسوج شد  که به صورت ناتمام رها مانده است .

نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست می کنم جهت اجرایی شدن همترازی حقوق فرهنگیان و بازنشستگان، تاسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان شبستر، اعمال مدرک دوم فرهنگیان، ساماندهی سیستم گرمایشی مدارس روستایی و رعایت اصل ۱۵ قانون اساسی درباره  تدریس زبان ترکی و تهیه  کتاب های اقدامات مورد نیاز را انجام دهد .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس جمهور و هیات دولت  خواستار تعیین تکلیف تخصیص قیر رایگان شد و تصریح کرد: فصل کاری در استان های شمال غرب کشور حداکثر تا ۲۰ روز دیگر است و متاسفانه زیر ساخت  هایی که توسط  خیرین و مردم در روستاها آماده شده در فصل زمستان  تخریب می شود و همچنین در پایان خواستار تخصیص تسهیلات لازم برای توسعه یافتگی بخش صوفیان و تسوج هستم

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − شش =