کد خبر : 4603
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۵۲

آغاز جمع آوری لامپ‌های پرمصرف واحدهای تجاری در تبریز

آغاز جمع آوری لامپ‌های پرمصرف واحدهای تجاری در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آغاز هفتمین دوره طرح جمع آوری لامپ‌های پرمصرف واحدهای تجاری خبر داد. به گزارش نگاه عادل کاظمی گفت: این طرح جمع آوری در سطح کلانشهر تبریز با اخذ مجوز‌های قانونی از دادستان و هماهنگی‌های انجام شده با مجمع امور صنفی تبریز اجرا می‌شود. وی افزود: این طرح با اطلاع

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آغاز هفتمین دوره طرح جمع آوری لامپ‌های پرمصرف واحدهای تجاری خبر داد.

به گزارش نگاه عادل کاظمی گفت: این طرح جمع آوری در سطح کلانشهر تبریز با اخذ مجوز‌های قانونی از دادستان و هماهنگی‌های انجام آغاز جمع آوری لامپ‌های پرمصرف واحدهای تجاری در تبریزشده با مجمع امور صنفی تبریز اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح با اطلاع رسانی و ارائه فرم اخطار به مشترکین تجاری استفاده کننده از انواع لامپ‌های ممنوعه پر مصرف، آغاز و در مرحله بعد لامپ‌های پرمصرف این واحد‌ها توسط ۱۲ اکیپ عملیاتی بطور کامل جمع آوری می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: امسال مصرف برق در کشور افزایش چشمگیری داشته و این طرح در راستای اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و طرح‌های پاسخگویی بار انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه استفاده از انواع لامپ‌های پر مصرف (التهابی، مدادی، خیاری، گازی وات بالا، پروژکتورهای پر مصرف و …) در بخشنامه هیئت وزیران از سال ۱۳۸۷ ممنوع است، اما هنوز هم شمار معدودی از واحد‌های تجاری اقدام به استفاده از این لامپ‌ها می‌کنند.
وی یادآور شد: استفاده از لامپ‌های کم مصرف هم به صرفه مشترکین تجاری است و هم صنعت برق را در تامین برق پایدار و مطمئن یاری می‌کند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 8 =