کد خبر : 6815
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۴۳

«آرشه‌ی شکسته» توسط کارگردان تبریزی کلید می‌خورد

«آرشه‌ی شکسته» توسط کارگردان تبریزی کلید می‌خورد

فیلم سینمایی آرشه شکسته که قرار بود سال گذشته به تهیه کنندگی و کارگردانی جلیل اصغری فیلمساز تبریزی ساخته بشود، با پیوستن اسپانسر جدید دوباره پیش تولید رسمی خود را با عقد قرارداد با اسپانسر شروع کرد.      به گزارش نگاه فیلم سینمایی «آرشه شکسته» که قرار بود سال گذشته به تهیه کنندگی و کارگردانی جلیل اصغری

فیلم سینمایی آرشه شکسته که قرار بود سال گذشته به تهیه کنندگی و کارگردانی جلیل اصغری فیلمساز تبریزی ساخته بشود، با پیوستن اسپانسر جدید دوباره پیش تولید رسمی خود را با عقد قرارداد با اسپانسر شروع کرد.

«آرشه‌ی شکسته» توسط کارگردان تبریزی کلید می‌خورد
    

به گزارش نگاه فیلم سینمایی «آرشه شکسته» که قرار بود سال گذشته به تهیه کنندگی و کارگردانی جلیل اصغری فیلمساز تبریزی ساخته بشود و بنا به انصراف اسپانسر و عدم توانایی تامین منابع مالی تعطیل شده بود، با پیوستن اسپانسر جدید دوباره پیش تولید رسمی خود را با عقد قرارداد با اسپانسر شروع کرد.

جلیل اصغری تهیه کننده و کارگردان فیلم در این خصوص افزود: ما سال گذشته تمامی مراحل پیش تولید را انجام دادیم و حتی بازیگرانمان نیز قرارداد شدند.

حال باتوجه به شروع دوباره پیش تولید رسمی این فیلم همکارانی که در این مدت صبور بوده اند دوباره در تیم تولید این فیلم خواهند بود و با تغییر بیست و پنج درصدی عوامل و عقد قرارداد با عوامل و بازیگران جدید فیلم کار فیلمبرداری از خرداد ماه سال جاری شروع خواهد شد.

اصغری قبل از این تهیه کنندگی و کارگردانی فیلمها و سریالهای فریاد سنگ ،آیرلیک،فیلم جولفا،سارا،تبریز،آشیق قشم و فیلم ارسباران را در کارنامه خود دارد.

حضور بازیگران مطرح سینمای کشور در این فیلم قطعی شده است که در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + نه =