کد خبر : 25745
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

آذرنیا: ایجاد شائبه علیه فوتبال تبریز محکوم است

آذرنیا: ایجاد شائبه علیه فوتبال تبریز محکوم است

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز از شکایت علیه عاملان جوسازی‌های اخیر خبر داد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز از شکایت علیه عاملان جوسازی‌های اخیر خبر داد.

به گزارش نگاه، حسن آذرنیا در واکنش به اظهارنظرها و انتشار مطالب کذب درخصوص بازی مقابل ذوب‌آهن، بیان داشت: علیه تمامی افراد و رسانه‌هایی که با اظهارنظرهای خلاف واقع و انتشار مطالب کذب برد تیم‌مان مقابل ذوب آهن را زیر سوال برده‌اند، شکایت کرده و از حیثیت‌مان دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به بازی دور رفت، خاظرنشان کرد: ما در نیم فصل اول نیز با نتیجه دو-یک ذوب‌آهن را در تبریز شکست داده بودیم و تکرار این نتیجه در بازی برگشت چندان خارج از قاعده نیست و علاوه بر این تیم ذوب اهن تا دو هفته پیش در جدول پایین‌تر از ما بود و ما همواره شرایط بهتری نسبت به آنان داشته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با بیان اینکه اساساً گل دومی که ذوب‌آهن مدعی به ثمر رساندن آن است، اشتباه داوری بود، یادآور شد: در آن صحنه که از روی ارسال از نقطه کرنر اتفاق افتاد، قبل از آن توپ به اوت رفته بود و اعلام کرنر برای ذوب‌آهن اشتباه بود.

آذرنیا در ادامه اضافه کرد: نمی‌دانم آقایان با چه استدلالی و بر پایه چه اصولی اظهارنظر می‌کنند. چرا وقتی اشتباهات داوری علیه ما است، در جواب اعتراض‌مان می‌گویند که این اشتباهات جزیی از فوتبال است ولی حالا برای برخی تیم‌ها بدون آنکه ناظر داوری یا نماینده فدراسیون گزارشی ارایه دهد، شبانه قرار جلسه می‌گذارند؟ مثلا در همین بازی روز گذشته که گل تیم سپاهان به تراکتور آفساید بود، چرا جلسه نگذاشتند؟

حسن آذرنیا با تأکید بر اینکه نباید زحمات بازیکنان و کادرفنی ما با اظهارنظرهای نسجیده زیر سوال برود، عنوان داشت: فوتبال تبریز از بابت اشتباهات داوری، داغ زیادی دیده و ایجاد شائبه علیه ما محکوم به فناست.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =